Dochter was in de buik best rustig, en nu buiten de buik... Tja, definieer 'druk'? Ze kan heel geconcentreerd naar Nijntje of het Zandkasteel kijken (echt wel een half uur zonder te bewegen), maar over 't algemeen staat d'r bekkie geen seconde stil, en is ze continue in beweging. Ze slaapt niet echt veel (overdag 1 slaapje van 1,5-2 uur, sinds ze 9 maand was). Ik ervaar haar niet als heel druk, want 't is geen stuiterbal, en ze kan zichzelf ook heel goed vermaken. Overdag heb je d'r geen kind aan, alleen wat eten en drinken geven, en verder loopt ze wel wat door het huis, trekt de bakken met speelgoed leeg, rent achter de katten aan.
1e druk in buik, druk erbuiten 2e rustig in buik, rustig erbuiten alhoewel hij ook zijn drukke momenten heeft.
Hier alle twee druk in de buik en druk buiten de buik... Van mijn jongste zei ik altijd dat hij een voetballer was zulke sterke benen! Hij schopte soms zo hard dat ik er tranen in mijn ogen van kreeg. Buiten de buik kon hij voor zijn eerste verjaardag al tegen de bal schoppen en rennen aan twee handjes tegelijk. Hij heeft ontzettend sterke benen, zeiden ze bij cb ook!
mijn dochter was vrij rustig in de buik maar is een echte druktemaker erbuiten... mijn zoontje was weer heel erg druk in de buik, mijn buik ging op en neer, maar hij is vrij rustig kan heel goed zelf spelen enzo... maar hij is wel een driftkoppie hihi
Aangezien het mijn 1e zwangerschap is heb ik natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal. Maar ik vond hem best druk in mijn buik, en nu is hij ook druk met zijn bewegingen (daarom hebben we moeten inbakeren en ligt hij nog steeds met zijn mouwen in de slaapzak)! Hij is ook heel sterk, en dat was hij in mijn buik ook. Zo voelde ik hem al voor de 18 weken zwangerschap en dat terwijl het dus mijn 1e zwangerschap was en mijn placenta aan de voorkant lag, en snel erna was het ook al voelbaar met een hand op mijn buik, en snel daarna ging echt heel mijn buik op en neer. En nu met 6 mnd sloopt hij zijn speelgoed en tilt zware dingen al over zich heen met twee vingers. Dus nog steeds sterk. En ik voedle hem bijna de hele dag door, en idd na de geboorte was hij dus ook erg druk en sliep niet zo heel veel... Dus toen durk en nog steeds druk!
Hier de eerste een stuiterballetje in mijn buik en nu nog steeds een lekker druk ondernemend mannetje (heeft ie van zn vader geloof ik ) Het lijkt er nu op dat de kleine ook een druktemakertje is want met de 13weken echo kreeg de echoscopist hem/haar niet lekker in beeld doordat het zo aan het wiebelen en bewegen was. Maar ik kan daar zelf nog nisk over zeggen want ik voel nog niks xxx
Rustig in de buik, rustig buiten de buik. Dochter was niet zo'n druktemaker in de buik, wat ik soms echt wel jammer vond. Echo's gingen ook altijd perfect, ze bleef altijd stilletjes liggen, zwaaide hooguit een keer. Trouwens, altijd perfect is niet waar. Met de 20 weken echo had ze bedacht om lekker dwars te gaan liggen en dat lag kennelijk zo chill dat er geen beweging in te krijgen was! Konden we een week later terug komen Ook nu is het niet echt een aanwezig meisje, ze kijkt graag de kat uit de boom en als ze het eenmaal aan durft doet ze lekker haar eigen dingetje. Maar vergis je niet... pit zit er wel in hoor Als iets haar niet zint dan laat ze dat luid en duidelijk horen
Hier een kereltje dat rustig was in de buik en buiten de buik een lekker klein bewegelijk kereltje is. Nou bleek achteraf ook dat hij diep in mijn BM lag (naar mn rug toe zeg maar).
Eva was héél druk in mijn buik, toen ze geboren was de eerste 6 maanden vrij onrustig, dus dat herkende ik wel, maar nu is het al een tijd eigenlijk een redelijk rustig meisje, wel met pit, maar meestal geen stuiterbal Lisa was héél rustig in mijn buik, ik vergat soms zelfs dat ik zwanger was (voelde haar al wel vanaf 15 weken, maar heel weinig en heel lichtjes). Zij had hevige reflux en haar karakter van toen ze pas geboren was weet ik niet, want alles werd overheerst door de pijn. Maar daarna was ze een erg ondernemende baby, maar niet extreem druk. Nu is ze bijna 2 en wat onrustiger dan Eva op die leeftijd, zo kan ze moeilijk stil zitten (behalve als ze knutselt), lekker even een filmpje kijken is er (nog) niet bij, na een paar minuten gaat ze weer aan de wandel.
Ik heb rustig in de buik, rustig buiten de buik gestemd. Ze is van sterrenbeeld maagd. Ze is erg van het observeren en eerst denken dan doen. Niet erg snel van slag en doet veel op haar dooie gemakje.
Hahaha, mijn kereltje is ook maagd, maar toch echt het tegenover gestelde. Merk wel dat hij bij wijze van spreken eerder aan de kleine dingen van speelgoed wil zitten. Bijv. het touwtje waar het aan vastzit e.d. dan observeert hij het helemaal, alsof hij rustig kijkt hoe het in elkaar steekt
Max is altijd beweeglijk maar rustig in mijn buik geweest...nooit harde trappen gehad en ook nu is meneer nog liever lui dan moe