Hallo. Dit titel zegt al. Ik ben nu zoo happy zwanger van mijn blasto 5 dagen oud. Ineens begin ik me zorgen te maken over mola / buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik heb niet echt veel klachten: ischias bij de lage rugpijn tot bil, vermoeidheid, gevoelige borsten en veel plassen. Mijn zwangerschapstesten lopen mooi op vanaf 11 dpo en vandaag is mijn zwangerschapstest van 14 dpo bijna een knaller streepje. Ik wil echt geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap of mola want ik probeerde al 3 jaar zwanger te raken. Ik heb op 20 juni mijn eerste echo en ik hoop op een normale zwangerschap. Wat denken jullie? Heeft toevallig iemand ervaring met buitenbaarmoederlijke zwangerschap/mola zwangerschap? Liefs! p.s. heb nog nooit mola/buitenbaarmoederlijke zwangerschap zwangerschappen meegemaakt en ik ben een aziatisch vrouw .
Ik heb ervaring met Mola, maar dat komt heel weinig voor. Dus vraag me vooral af waarom je bang bent dat je dat hebt? Niemand kan jou op basis van jouw 'klachten' zeggen of je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap of Mola hebt. Probeer gewoon te genieten van je zwanger en wacht de eerste echo af. Succes
Jouw klachten zijn typisch voor een zwangerschap. Punt. Probeer ervan te genieten, meid! Ik snap je angst dat het misgaat, wanneer je eindelijk die positieve zwangerschapstest in handen hebt. Maar laat het los. Want tsja.. wat nou als het wel gewoon goed is (waar je ook grootste kans op hebt!)?
Hahaha ja gelijk hebben jullie. Daarom probeer ik ook van me zwangerschap genieten ook al ben ik een beetje onzeker over van alles inclusief miskraam maar goed hoop dat jullie mij begrijpen.
Omdat ik las ergens op de google.nl dat het alleen aziatische vrouwen risico lopen op mola zwangerschap maar hoop dat het onzin is
Nou dat is dus in iedergeval onzin, want ik ben zo'n Hollandse Kaaskop als t maar kan Mola komt niet veel voor, de meeste mensen hebben er nog nooit van gehoord, ik ook niet voordat ik het kreeg. Ik zou me er dus niet te druk om maken. de kans dat het allemaal goed gaat is vele malen groter.