Druk in de buik, druk kind?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Robynn, 13 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo85

Leo85 Niet meer actief

Hier klopt het zeker tot nu toe met mijn dochter.. Gigantisch druk in de buik, als baby ook erg veel aan het spartelen :D En nu loopt ze ook het hele huis door te stappen en is zoals wij noemen lekker hyper..

Ben benieuwd hoe het met deze baby zal zijn..

2. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    nou dat word dus nog wat als ik het zo lees :D

3. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    Mijn oudste dochter is absoluut het tegenovergestelde, was altijd druk in de buik maar ze is nu een heel rustig lief gevoelig meisje. Mijn zoontje was zowel in als buiten de buik niet overdreven druk en mijn jongste dochter ook niet

4. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Hier nu een kereltje van bijna een jaar.
    was inderdaad een drukke in de buik en kan nu nog steeds geen seconde stilzitten😊

5. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Bij ons klopt het! In mijn buik heel druk, nu ook zeer actief, ontdekkend en druk mannetje :) wel op een leuke manier, hij huilt vanaf zijn geboorte heel erg weinig

6. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Mijn zoon was heel rustig in de buik. Af en toe even los en verder relaxen. Als baby was hij iets onrustig. Nu is hij 2,5 super nieuwsgierig, wil overal bij zijn, hangt de clown uit. Maar kan ook heel lief op de bank een filmpje kijken of zelf lekker spelen.

M'n dochter was een druktemaker in de buik en ze is nu 7 maanden maar zo tegenovergesteld van m'n zoon als baby. Wel kletst ze veel meer als m'n zoon toen deed. Heel gezellig :D

7. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Hier klopt het ook! Heel druk meisje in de buik.. Een flink drukke (huil)baby buiten de buik.. ze was snel met alles., zat met 5 maanden, trok op tot staan toen ze 7,5 maand was en liep met 9,5 maand. Inmiddels is ze 1 en is het een dametje dat absoluut niet stil zit! Wil altijd bezig zijn.
    Nu zwanger van de 2e ben benieuwd hoe dat gaat zijn...

8. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    hier druk, totdat ik 35 weken was. daarna bewoog hij nog wel, maar heel sporadisch. hij is nu ook niet echt bewegelijk of huilerig. (2 dagen nu)

9. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Hier verschrikkelijk druk kereltje in de buik. En een zeer druk en ondernemend mannetje van 15 maanden.

Deel Deze Pagina