Sliep door nu niet meer Help !

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door gabje20, 27 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Mijn dochter sliep al geruime tijd door van 20.30 uur tot 7.30 uur.

Nu wordt ze al weer een week of 2 wakker in de nacht en is dan klaar wakker, ze wilt geen drinken en wil alleen maar spelen !

Wat moet ik nu doen. Ze gaat 's avonds al in bad, altijd al. In de laatste fles zit nutrix.

Help wie heeft er tips?

2. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Als ze niet huilt, probeer het te negeren. Lynn deed dit ook en moest dus leren om zelf weer in slaap te vallen. Heb mijn vingers in mijn oren gedaan. Na een tijdje was ze stil. Als je er toch naar toe wilt gaan, probeer zoveel mogelijk contact te vermijden. Geef eventueel speentje. Zeg niets. En ga weer weg.

3. beertje1985

beertje1985 Bekend lid

4 dec 2006
    733
    1
    0
    Lekker laten spelen?! In haar eentje. Lekker in bed laten liggen.. Gaat er vanzelf wel weer af!

4. shanka

shanka Actief lid

28 apr 2006
    256
    0
    0
    almere
    ik ken het ook zo slaapt ie weken door van 10 tot 9 en dan is ie snacht weer rond 5 uur wakker wij hebben dan ook geen eten gegeven en wel eruit gehaald na een uur als het dan nog niet over was maar volgens mij heeft dit ok met sprongetjes te maken want voor je het weet is het weer over en slaapt ie van de ene op de andere dag weer door

5. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Dat was hier ook rond die tijd, sem lag gewoon in bedje te rommelen en te spelen met van alles en nog wat ;)
    Eerst liep ik er nog heen, maar later dacht ik zolang hij niet huilt is er niks aan de hand, tenzij het ineens weer stil is natuurlijk ;)

Maar volgens mij hoort het bij een sprongetje hoor, maar je zeker niet druk over :D

6. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    Ja na 15 a 20 minuten gaat ze dus wel huilen, laten huilen heeft geeen zin. Ze huilt de hele nacht dan door ! Ze weet van geen ophouden !

Misschien komt het door tandjes ? Ze heeft een grote witte bobbel in dr mondje !

Even afwachten maar...

7. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Lucas is normaal gesproken altijd een makkelijke slaper geweest 's nachts. Nu hij in de aanloop van een sprongetje kwam en nu in het sprongetje zit is hij veel onrustiger en dus ook 's nachts wakker tussendoor. In de aanloop naar het sprongetje begon hij altijd met zich zelf te babbelen. Ik moest er dan om lachen en hij hielt dat dan ook wel een 20 a 30 min vol. Nu in het sprongetje lijkt hij wel nachtmerries te hebben en huilt en maakt kleine krijsjes in zijn slaap. Toch maar eens kijken als het lang duurt. Zie je hem schudden met zijn hoofd. Meestal ff de speen in zijn mond en dan aai over zijn hoofd en klaar...
    Ik laat hem altijd eerst zelf proberen in slaap te komen. Op dit moment met het sprongetje moet ik er meestal wel een keertje uit.
    Moet dan ook wel zeggen dat ik op een 1 of andere manier altijd van elk geluidje van hem wakker wordt, terwijl ik voor zijn geboorte altijd overal doorheen sliep. Mijn vriend dus nog steeds. Daardoor ben ik altijd wel de pineut, maar als het vaak gebeurd geef ik mijn vriend een por en dan gaat hij een keer, maar dat komt zelden voor...

Succes!

8. gabje20

gabje20 Bekend lid

20 jan 2006
    597
    0
    0
    pfffff vanacht was het van 2 tot 6! Laten huilen helpt niet... maar ga het toch maar weer doen en dan echt een goede week volhouden en er niet heen gaan ! Weet het anders ook niet

Deel Deze Pagina