Druk in het hoofd

Discussie in 'De lounge' gestart door sara1988, 8 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Hoi allemaal,

Al een tijdje voel ik me soms niet zo fijn,
    Heb een baan waarbij ik enorm veel aan m’n hoofd heb, als ik dan bedenk wat ik uit eindelijk doe op een dag weet ik eigenlijk geen antwoord.. Ik werk als een manager met veel collega’s waar ik planning etc voor maak en waar het personeelstekort enorm groot is.. telkens hoop ik maar dat het steeds beter wordt maar betwijfel of dit wel zo is, personeel komt en gaat maar.. personeel wat er al wel lang werkt is alleen maar aan het klagen over alles..
    Ik ben er soms echt klaar mee..
    Ik wil eigenlijk ook niet op zoek naar een andere baan omdat ik er al zolang werk en er altijd met veel plezier gewerkt heb..
    Het personeels tekort is volgens mij overal hetzelfde..

Thuis zitten we ook al zolang in een verbouwing die nu gelukkig bijna klaar is na ruim 2.5 jaar.

Van mezelf ben ik ook echt een perfectionist en een poetser in huis. Dit alles samen breekt me soms echt even op, zoals nu.

Herkennen jullie je hierin of wat heb je er aan gedaan of wat helpt ?

2. Anan

Anan Fanatiek lid

10 mei 2013
    3.006
    2.372
    113
    Qua werk heb je het over mijn oude werkplek haha. Als leidinggevende en eindverantwoordelijk voor de planning terwijl er forse tekorten zijn. Wel leuke directe collega’s maar de functie inhoud brak me op. Niet zozeer de planning maar het leidinggeven kreeg ik geen energie meer van. Ik ben intern van functie gewisseld en heb veel meer rust en overzicht en balans terug in mijn leven

3. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Komen eigenlijk altijd alleen maar vragen in me op als zoiets lees: ben je al in gesprek geweest op je werk? Weet je leidinggevende dat je er doorheen zit? Je vond je werk eerst dus wel leuk, is er nog meer veranderd dan naast personeelstekort? Je geeft aan dat je thuis in een lange verbouwing hebt gezeten, is even 1/2 weken vakantie en dan ook echt niks doen mbt werk en verbouwing wellicht niet gewoon de oplossing om op te laden? Wat heb je zelf al geprobeerd/gedaan om je gevoel/probleem op te lossen?

Sado vindt dit leuk.
  4. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Ik sluit me aan bij bovenstaande. En daarnaast: Heb je in je vrije tijd ook momenten voor jezelf om te ontspannen? Is het mogelijk (meer) momenten te creëren?
    Soms is een uurtje op een dag al genoeg om even je hoofd leeg te kunnen maken.
    Als dat niet meer lukt, ga hier dan meteen over in gesprek met je leidinggevende.

Deel Deze Pagina