Misschien herkent iemand dit? Ik ben 33 weken zwanger, en nu Ik al 6 dagen druk in mijn hoofd en veel hoofdpijn. Normaal heb ik echt nooit hoofdpijn, vooral niet tijdens mijn zwangerschap.. maar vooral die constante "druk" in mijn hoofd is erg vervelend. Het gekke is, ik heb weinig stress en ben al met zwverlof, dus aan mijn werk kan het niet liggen. Vanavond ga ik langs de vk om mijn bloeddruk te laten meten - deze was tot nu toe altijd helemaal perfect. Kan me niet voorstellen dat ik nu "opeens' een te hoge bloeddruk heb, maar goed, toch even laten testen. Ben benieuwd..
Ja ik ben ook benieuwd naar je bloeddruk. Want ik heb dezelfde klachten en bij mij was ie ineens dus wel te hoog. Daarvoor telkens heel netjes. Dus houdt jezelf goed in acht!
Bedankt voor jullie reactes. Mijn bloeddruk werd gisteren twee keer gemeten en het is perfect, absoluut niet te hoog... netjes laag! Volgens de vk is het waarschijnlijk mijn hormonen... en moet het vanzelf weer overgaan. Erg vervelend..maar er is dus niets aan te doen!
Zit er niet een verkoudheidje hier of daar? Daar krijg ik ook altijd een zeer hoofd van. Soms lukt t met een simpele neusspray om t op te lossen.