De tegels in mijn tuin zijn nauwelijks te zien, zoveek onkruid groeit er. Nu wilde ik zo naar het tuincentrum om van dat onkruidverdelger te halen en erop spuiten. Maar nou vraag ik me af of dat niet gevaarlijk is als je zwanger bent. Ik heb eigenlijk geen idee... Wat zouden jullie doen?
Nooit bij stilgestaan, ik trek twee handschoenen aan en ik ga gewoon aan de slag. Zorg er wel voor dat ik niet sta waar de walm heen gaat.
Kan je voor de zekerheid geen mondkapje omdoen? Of toch voor de zekerheid, iemand anders laten spuiten. Vind het nu wel een risico hoor.
Als je spul van Ecostyle haalt dan kan het volgens mij geen kwaad. Al het overige is ook schadelijk voor huisdieren dus dat zou ik nu je zwanger bent toch maar niet doen.
Ik zou gewoon (heel veel, dat wel) azijn gebruiken.Weet je zeker dat het niet schadelijk is en het helpt wel.
wij gebruiken het niet meer, gewoon voor de zekerheid... gebruik nu gewoon handschoenen en doe het met mn handen..
Ik zal het niet zelf doen, als ik jou was... Ik dien onze huisdieren ook geen anti-vlooien middelen meer toe, mijn vriend doet dat allemaal nu. Wij hebben trouwens voor de achtertuin alle onkruid weggehaald met zo'n onkruidborstel en vervolgens alles bestrooid met landbouwzout! Werkt echt perfect en je hebt geen chemische troep in je tuin! Succes!
Nou, ik heb jullie advies maar opgevolgd en heb 8 flessen schoonmaakazijn gekocht. Ik heb nu een proefstukje gedaan van ongeveer 3 m3. Ben benieuwd!
Ik heb het wel gedaan. Had nog wel een theedoek mee om voor mijn mond te houden mocht het gaan walmen. Maar het komt er als schuim uit dus geen probleem. Het komt verder ook niet op je handen en het ruikt ook niet. Wij hebben round up gebruikt! Veel succes!