's Nachts moet ik er meerdere keren uit om naar de wc te gaan. Ik ga er zeker wel 2x uit en met een beetje pech is dat ongeveer 6x. Het lijkt nu weer wat vaker te worden, ben nu 35 weken zwanger. Ik ben benieuwd hoe vaak jullie eruit gaan. Misschien even leuk om erbij te melden hoelang je zwanger bent.
minimaal 1 keer en NIET zwanger..hihih.. maar wel twee kinderen gekregen en nog altijd een zwakke bekkenbodem! Doe je oefeningen zou ik zeggen
Bij alle zwangerschappen is het bevleven bij 1x per nacht. Nu ben ik 22 weken en nog steeds 1x per nacht. Als ik veel drink voor het slapen gaan soms wel eens 2 keer maar dat komt bijna niet voor.
's nachts hoef ik er gelukkig maar 1 x uit...hooguit 2x. overdag is het een heel ander verhaal. Ik blijf naar de wc gaan Heel vervelend. Vooral als ik niet thuis ben....heb toch liever mn eigen schone wc
Elk uur En dat is niet alleen omdat ik op het eind loop, maar al sinds ongeveer 20 weken. Buiten de zwangerschap moet ik ook 2-3 keer per nacht omdat mijn urineproductie 's nachts niet voldoende afremt. Dus ik ben niet helemaal een gemiddeld geval. Maar nu zou ik al helemaal willen dat ik een wc aan de bedrand had
Heel verschillend! Ben nu 29 weken zwanger. Ik heb laatst toevallig een nacht gehad waarop ik er niet uit ben geweest, ik schrok er zelf van haha. Gewoon hele nacht doorgeslapen. Normaal minimaal 1 x per nacht, maar heb er nachten bij dat het 3x is.
Plas juist overdag enorm veel. Probeer dan ook na 8 uur 's avonds niks meer te drinken. Mijn vriend ze wekker gaan 2 uur eerder dan moet ik altijd heel nodig en als ik er daarna zelf uit moet, moet ik weer nodig
2-3 keer, het nare hier is dat we geen wc boven hebben. Dus 2-3 keer per nacht: slaapkamer-overloop-trap-woonkamer-keuken-bijkeuken-wc en weer terug.... Zou bijna het potje van mijn dochter boven zetten
Och meid, ik ging toen al zeker ieder half uur.. héél vermoeiend. Lag ik éindelijk te slapen na die (%*& rusteloze benen, werd ik weer wakker om te plassen. Dus zeker 10 a 20 x.
vorige zwangerschap laatste trimester wel zo'n 4-5 keer per nacht. Nu moet ik nu al iedere nacht... beloofd wat, zucht.
Ik had trouwens op slot een campingtoiletje boven omdat ik constant op en neer moest anders met mn bekken en dat was niet te doen. Vanaf week 34 ofzo ging ik al beneden liggen omdat ik vrijwel niet sliep.
Een keer of 6 tot 8.. Verbaas me iedere keer weer, na een aantal keer te zijn gegaan, hoe donker het buiten nog is! Dan weet ik dat ik nog een aantal keer te gaan heb!
Een keer of 2 ongeveer. Soms wat meer, afgelopen nacht helemaal niet!!! Had 's morgens zoiets van huh hoe kan dit Moet wel zeggen dat ik ongelooflijk veel drink 's nachts. Word echt wakker met dorst
ik meestal twee keer per nacht en dan 's ochtends direct als ik wakker ben. meestal wel heel gek vaak op dezelfde tijd, rond 2 uur en dan uur of 4 ,pufffff
ik ga er eigenlijk nooit uit! ga wel altijd voordat ik ga slapen, ook al ben ik vijf minuten daarvoor ook nog geweest, maar snachts eigenlijk niet, gelukkig, slaap toch al niet lekker. Als je dan ook nog tig keer eruit moet om naar de wc te gaan, houd je volgens mij helemaal geen nacht meer over he !
ik elk uur... Daarbij droom ik ook nog eens heel gek en soms ook eng (dat ik mijn dochter in het golfslagbad laat verdrinken en zo...) dus ik krijg niet echt mijn rust. Bovendien komen er welgeteld elke keer 10 tot 15 druppen dus dat schiet ook niet op... Nog een paar weken doorzetten en dan kan ik weer langer mijn plas ophouden... hoop ik!