Hoe vaak ga jij naar de wc 's nachts?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Paarse80, 17 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    's Nachts moet ik er meerdere keren uit om naar de wc te gaan. Ik ga er zeker wel 2x uit en met een beetje pech is dat ongeveer 6x. Het lijkt nu weer wat vaker te worden, ben nu 35 weken zwanger.

Ik ben benieuwd hoe vaak jullie eruit gaan. Misschien even leuk om erbij te melden hoelang je zwanger bent.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

minimaal 1 keer en NIET zwanger..hihih.. maar wel twee kinderen gekregen en nog altijd een zwakke bekkenbodem! Doe je oefeningen zou ik zeggen ;)

3. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Bij alle zwangerschappen is het bevleven bij 1x per nacht. Nu ben ik 22 weken en nog steeds 1x per nacht. Als ik veel drink voor het slapen gaan soms wel eens 2 keer maar dat komt bijna niet voor.

4. boonie

boonie Actief lid

9 mei 2011
    362
    0
    16
    NULL
    Noord-Holland
    's nachts hoef ik er gelukkig maar 1 x uit...hooguit 2x.

overdag is het een heel ander verhaal. Ik blijf naar de wc gaan :(
    Heel vervelend. Vooral als ik niet thuis ben....heb toch liever mn eigen schone wc ;)

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    één keer, soms twee.
    Moet overdag idd ook wel vaak... maar dat heb ik altijd al gehad.

6. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Elk uur :( En dat is niet alleen omdat ik op het eind loop, maar al sinds ongeveer 20 weken. Buiten de zwangerschap moet ik ook 2-3 keer per nacht omdat mijn urineproductie 's nachts niet voldoende afremt. Dus ik ben niet helemaal een gemiddeld geval. Maar nu zou ik al helemaal willen dat ik een wc aan de bedrand had :p

7. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier tot voorkort 2-3 keer per nacht.
    Sinds kort, ik denk vanaf week 17/18 1-2 keer per nacht.

8. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Ik zo'n 4 a 5 keer per nacht. Ben nu 38 wk. maar heb wel een zwakke blaas.

9. fairy2011

fairy2011 Fanatiek lid

28 nov 2010
    3.509
    295
    83
    Heel verschillend! Ben nu 29 weken zwanger. Ik heb laatst toevallig een nacht gehad waarop ik er niet uit ben geweest, ik schrok er zelf van haha. Gewoon hele nacht doorgeslapen. Normaal minimaal 1 x per nacht, maar heb er nachten bij dat het 3x is.

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Plas juist overdag enorm veel. Probeer dan ook na 8 uur 's avonds niks meer te drinken. Mijn vriend ze wekker gaan 2 uur eerder dan moet ik altijd heel nodig en als ik er daarna zelf uit moet, moet ik weer nodig

11. Steluta

Steluta Actief lid

25 jun 2011
    169
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik hoef er bijna nooit 's nachts uit, soms 1x. ben nu 28 weken. overdag plas ik wel vaker.

12. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

2-3 keer, het nare hier is dat we geen wc boven hebben.
    Dus 2-3 keer per nacht:
    slaapkamer-overloop-trap-woonkamer-keuken-bijkeuken-wc en weer terug....;)

Zou bijna het potje van mijn dochter boven zetten:D

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Och meid, ik ging toen al zeker ieder half uur.. héél vermoeiend. Lag ik éindelijk te slapen na die (%*& rusteloze benen, werd ik weer wakker om te plassen. Dus zeker 10 a 20 x.

14. Cupido

Cupido Fanatiek lid

19 jun 2011
    2.205
    0
    0
    NULL
    NULL
    vorige zwangerschap laatste trimester wel zo'n 4-5 keer per nacht.

Nu moet ik nu al iedere nacht... beloofd wat, zucht.

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik had trouwens op slot een campingtoiletje boven omdat ik constant op en neer moest anders met mn bekken en dat was niet te doen. Vanaf week 34 ofzo ging ik al beneden liggen omdat ik vrijwel niet sliep.

16. Chantalleke26

Chantalleke26 Actief lid

16 jun 2011
    312
    0
    0
    Student
    Gelderland
    Een keer of 6 tot 8..
    Verbaas me iedere keer weer, na een aantal keer te zijn gegaan, hoe donker het buiten nog is!
    Dan weet ik dat ik nog een aantal keer te gaan heb! :(

17. Robin88

Robin88 Actief lid

10 jun 2011
    476
    0
    0
    Een keer of 2 ongeveer. Soms wat meer, afgelopen nacht helemaal niet!!! Had 's morgens zoiets van huh hoe kan dit :p
    Moet wel zeggen dat ik ongelooflijk veel drink 's nachts. Word echt wakker met dorst :(

18. blije yvon

blije yvon Bekend lid

2 jul 2011
    587
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik meestal twee keer per nacht en dan 's ochtends direct als ik wakker ben. meestal wel heel gek vaak op dezelfde tijd, rond 2 uur en dan uur of 4 ,pufffff

19. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    ik ga er eigenlijk nooit uit! ga wel altijd voordat ik ga slapen, ook al ben ik vijf minuten daarvoor ook nog geweest, maar snachts eigenlijk niet, gelukkig, slaap toch al niet lekker. Als je dan ook nog tig keer eruit moet om naar de wc te gaan, houd je volgens mij helemaal geen nacht meer over he ;)!

20. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    ik elk uur... Daarbij droom ik ook nog eens heel gek en soms ook eng (dat ik mijn dochter in het golfslagbad laat verdrinken en zo...) dus ik krijg niet echt mijn rust.

Bovendien komen er welgeteld elke keer 10 tot 15 druppen dus dat schiet ook niet op...

Nog een paar weken doorzetten en dan kan ik weer langer mijn plas ophouden... hoop ik!

Deel Deze Pagina