Help! Was dit nou mijn ei?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Paulienn, 15 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paulienn

Paulienn Actief lid

21 nov 2008
    173
    0
    0
    Ik heb er nooit op gelet of ik mijn ei voel of niet, tot deze maand..
    Ik zal bij een cyclus van 28 dagen morgen mijn ei hebben en bij 30 dagen (zoals mijn vorige cyclus) de 18e..
    Nou voelde ik een hele raar druk beneden in mijn buik alsof ik heel nodig naar de toilet moet.. en kleine steekjes..
    Was dit nou mijn ei of...?

2. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja het zou kunnen dat dat je ei was geweest...
    Ik weet zelf eigenlijk ook nooit goed wat ik moet voelen dus kan je daar ook niet goed in adviseren...

ik zelf heb trouwens ook enorme pijn in mijn buik onderin en vraag me ook af of dit mijn ei is (of dat het pijn in de buik is van shoarma eten 2 dagen terug en dus niet goed naar het toilet kunnen haha) maar de komende dagen ga ik gewoon lekker klussen en dan zien we het wel 31 december of 1 januari ;)
    en mocht het dan toch niet raak zijn dan gaan we weer lekker verder naar de volgende ronde!

Succes meid!

3. Nissy

Nissy Actief lid

4 aug 2008
    164
    0
    0
    het kan aanvoelen als menstruatiekrampjes of je kan lichte pijn hebben in 1 van je eierstokken, je kan een paar felle steken onderin je buik krijgen.
    dus er zijn heel veel manieren waarop je het kan voelen, maar het is eigenlijk nooit zeker te zeggen of het je eisprong is tenzij je het de maanden ervoor/erna ook voelt en weet hoe het voelt.

Deel Deze Pagina