weet iemand hoe het zit als je een clithood piercing hebt? moet die eruit als je gaat bevallen? thanks groetjes
Ik neem aan dat je t over n clit piercing hebt? Lijkt me wel ja, heb je enig idee hoeveel alles mee moet rekken?
ik denk dat het eraan ligt maar je hem hebt zitten!Heb je hem in 1 van de lipjes dan ben ik bang dat ie niet kan blijven zitten!Vraag het anders bij de intake van de verloskundige!Nu kan het in ieder geval nog geen kwaad! liefs
Ze zegt dat ze een clit piercing heb.. Dus denk niet dat die dan in de lipjes zitten.. of jou klit moet daar zitten ... Geintje....
Volgens mij is een clithoodpiercing een clitpiercing toch haha nouja heb er ook niet zoveel verstand van Maar ik zou hem voor de zekerheid eruit halen, je kunt ook naar boven uitscheuren.
Ze zei Clithood piercing... De titel van het topic is intieme piercing... dus volgens mij bedoelt ze wel een clit piercing hoor... Of ben ik nou gek
Ik zou um eruit halen hoor.. Ben nl bij mn clit uitgescheurd en dat lijkt me nou niet zo fijn met een piercing daar .. en straks hechten ze hem mee
heb zelf ook zo'n piercing...lijkt me niet dattie eruit moet.... dat zou dus betekenen dat je nog verder dan je klit uitscheurd.... heb nog nooit een bevalling meegemaakt...heb er geen verstand van...
Was dat niet heel erg pijnlijk? En werkt daarna alles nog? Ik ben nog lang niet zover, maar ik zie best tegen de bevalling. Helemaal als ik dit lees.
hoihoi, khad hem idd aangepast intieme piercing kan op meerdere plekken en een clit piercing heb je ook nog verschil in je hebt hem door je clit heen maar ook door je clithood dat is alleen het velletje. thanks allemaal voor de reakties en ik moet maandag naar de gyn voor me echo en zal het daar ook voor de zekerheid maar even vragen denk ik. groetjes
Ik heb er zelf ook 1,ik heb hem er nog inzitten,maar als hij er tijdens de bevalling uit moet dan is dat zo gedaan...en daarna zien we dan wel weer. Nu heb ik geen last van dus laat ik hem lekker zitten waar hij zit.. groetjes marianne
hoihoi ik heb er ook geen last van maar vroeg het me af me tong piercing kan er namenlijk alleen operatief uitgehaald worden de onderkant zit in me tong gegroeid (te klein staafje toen ik zwanger was van me jongste dochter) enne minyaweth valt wel mee hoor heb er eigenlijk geen pijn aan gehad toen ie werd gezet vriendin van mij wel die bloede ook flink ikke niet groetjes