Hallo, Ik ben op zoek naar een fotografe die mijn zwangere buik wil fotograferen. Liefst bij mij thuis. Ik hou niet zo van die standaardfoto's met muisjes en schoentjes enzo, maar meer van wat artistieke foto's zoals die van de zwangere Demi Moore. Ik heb al met Alexis Moran Photography gesproken en vind haar werk heel mooi, maar ze werkt met name in Utrecht en ik woon in Zeeland. Weet iemand een goede zwangerschapsfotograaf bij mij in de buurt?
Wij hebben afgelopen zaterdag een reportage laten maken bij de fotografe Sylvia Weenink. Haar site is: www.sylviaweenink.nl Ze heeft wel foto's met sokjes en muisjes enzo, maar alles is bespreekbaar bij haar hoor! Wij hebben namelijk ook naaktfoto's gedaan zaterdag...dus als je haar je wensen uitlegt, kan ze altijd zeggen of dit mogelijk is. En de prijs is echt heel erg mooi vind ik zelf!!!! (75 euro en dan krijg je de cd-rom met foto's , ook bewerkte, thuis gestuurd...ik zit nu in spanning te wachten!!!) Ze komt uit Middelburg en doet ook thuis foto's maken! Succes met het zoeken.
Index pagina - Home - Esther Schog Fotografie Daar heb ik foto's laten maken. In Kapelle. Super mooi! Echt een vak fotografe!