Hallo allemaal, ik ben op het moment erg onzeker.. heb sinds een paar dagen veel minder last van mijn borsten.. alleen nu wel sinds 2 dagen meer last van gevoelige tepels. heb wel nog steeds zo'n soort buikpijn alsof je ongesteld moet worden. en nu is mijn vraag of dit normaal kan zijn dat je symptomen een soort van afnemen.. en of iemand hier ervaring mee heeft. heb pas 15 juni mijn eerste echo. ben mezelf nu echt gek aan het maken dat het misschien wel foute boel kan zijn.. ik ben trouwens pas 4,5 week zwanger.
Toevallig zet ik ook net ergens neer dat de borsten wat minder gevoelig worden en de steekjes links en rechts ook minder zijn dus denk idd dat we ons gewoon te druk maken haha.
Dit wisselt continu en dat blijft wel even ik ben nu 13 weken en soms heb ik ineens steken in me buik of ineens weer paar uur slappere borste lekker genieten nu hoort er allemaal bij en vooral die ongi krampjes
Ik heb sinds 2 dagen ook minder gevoelige borsten wel zijn ze erg opgezwollen!! Had van zaterdag tot woensdag echt van die vlagen een zwaar onderbuik gevoel,net of ik ongesteld moest worde dit heb ik ook niet meer,wel af en toe een steekje ,vind dat ook maar een beetje eng. Ben wel moe ,droge mond,geen trek in eten.