Druk kind

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ennas86, Nov 29, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    Ik ben nu 24 weken zwanger en ze houdt me nu al uit m'n slaap!:D

Ze is echt heel erg druk, weet niet wat ze allemaal aan het doen is, maar je ziet m'n buik echt heen en weer gaan!

Heb haar net toegefluisterd dat het tijd word om te gaan slapen.... Hopelijk gaat ze dat zo lekker doen!

2. Warboel

Warboel Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,541
    625
    113
    Pff nou ik ken het! Net 18 weken, voorliggende placenta en tante trappelt me gewoon uit mijn slaap. Is best een leuke boksbal, blijkt, een blaas.

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Och dit had ik bij onze zoon..een voorliggende placenta.. Niks van gemerkt.
    Hij verbouwde me vanaf week 20 tot exact 40 weken (draaide tot 35 weken regelmatig nog helemaal om).
    Ik had er op het laatst echt "last" en veel pijn van.

4. RoxannaG

RoxannaG Niet meer actief

Ja, toen ik nog zwanger was van mijn zoontje had ik dit ook. Toen werd hij geboren en was hij heeel rustig en dacht ik: 'Is dit mijn kind?' Nu is hij wel heel bewegelijk en druk :eek:

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Meneer hier heeft ook een sterke eigen wil. Als hij het er niet mee eens is hoe ik in bed lig, trapt , draait en schuift ie met zijn dikke kont net zo lang tot ik op een manier ga liggen die hij chill vindt. Dat is dus meestal op mn linkerzij met gestrekte benen, en laat ik dat nou net echt vreselijk ku.t. vinden liggen maargoed, alles over voor mijn kleine babylicious zullen we maar zeggen.

6. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,828
    2,249
    113
    Ja,... Druk kan je wel zeggen ja.
    Hier ook 1 en al gestuiter, nu dat niet meer kan omdat ik maar klein ben en de baby flink, is het schijnbaar nog net zo leuk om het TOCH te proberen
    gevolg; benauwd, zere ribben, slecht slapen en mijn buik lijkt wel het himalaya gebergte zo nu en dan :D:D
    Hier helpt een warm bad en de handen van mijn man, werken blijkbaar rustgevend!

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hier ook. Al gaat ie als een gek tekeer, zodra mn vriend zn handen op mn buik ligt beweegt ie niet meer. Volgens mij zit ie dan echt als een klein standbeeldje in mn buik net zo lang te wachten tot de handen weggaan en dan hoppa.

Pesterik.

8. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

Jun 30, 2015
    4,828
    2,249
    113
    Haha ja echt he, soms best stom want dn zit ik te zuchten en te draaien van al t geschop, wil hij t voelen, niks. Haha. Ik hoop dat hij die gave behoudt!!

9. pebbels78

pebbels78 Actief lid

May 26, 2015
    216
    0
    0
    Zo herkenbaar hahaha
    Julie verhaaltjes laten me even weer lachen

10. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    3,018
    64
    48
    Female
    Hilversum
    Hier ook een bewegelijke diva haha de hele dag door gelukkig gaat ze meestal op het tijdstip dat ik ga slapen ook meestal lief '' slapen'' haha wel erg leuk!

11. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    Hier ook complete rust in mijn buik als mijn man wil voelen. Heel af en toe een licht schopje maar voornamelijk FREEZZZ :D

12. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

Aug 17, 2015
    2,126
    405
    83
    Dat had ik bij mijn zoon als ik het wilde filmen. Hele tijd draaien en schoppen en zodra ik de camera klaar had lag hij stil. Pas twee dagen voor de bevalling is het gelukt;)

13. manamana

manamana Fanatiek lid

Apr 30, 2014
    1,372
    22
    38
    het Noorden
    Hier ook zo'n kleine druktemaker. Ik kreeg vanmorgen zo'n harde schop dat ik er zelf even van schrok :D.

14. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hier ook een ontzettende druktemaker.
    Ziet me hele buik heen en weer gaan en net als meerdere mama's zodra papa de hand op de buik ligt is het gelijk weg!

Soms moet ik er om lachen en zeg ik hij doet het er gewoon om! Ook een voorliggende placenta maar meneer is hier ook goed aanwezig!

15. Bureau

Bureau Bekend lid

Jul 3, 2014
    901
    41
    28
    Mijn dochter was ook enorm druk. Op het eind veel ctg gehad (niet omdat ze zo druk was hoor!). Normaal duren die een half uur maar wij zaten vaak 2 uur te wachten omdat ze zo druk was en steeds van de radar verdween. Volgens de artsen hadden we een "jogging foetus"

Share This Page