Goedemorgen dames, Ik heb even een vraagje....ik ben nu 5 en halve week zwanger en ben gisteren behoorlijk druk geweest. Hoe langer de dag werd hoe meer ik een soort brandende pijn ten hoogte van mijn lies kreeg. Zou dit idd door de drukte kunnen komen en is dit dan een teken van mijn lichaam dat ik even iets rustiger aan moet doen of kan dit al een soort bandenpijn zijn? Het lijkt me zo vroeg hiervoor... Geniet allemaal van het mooie weer vandaag... Groetjes
Hoi Danielle, Het is inderdaad bandenpijn. Heb er zelf ook last van en bij de eerste had ik hetzelfde. Gisteren ben ik ook erg druk geweest en had er daarna extra last van. Voor mij is het een teken even wat rustiger aan te doen. Niks om je zorgen over te maken, tenzij het krampen worden. Groetjes Vlinder
Dank je wel voor je snelle reactie vlinder! Krampen is het gelukkig niet, echt een zeurend en brandend gevoel. Ik zie dat jij 21 november bent uitgerekend, ik ben 18 november uitgerekend dus qua duur zwangerschap liggen dicht bij elkaar, grappig! Groetjes Daniƫlle
Door de hcg kun je al soepelere banden krijgen. Later in je zwangerschap komt het door een ander hormoon. Zelf had ik er in het begin meer last van dan later in de zwangerschap.
ik had en heb er ook last van. maar met name de eerste weken. als ik gewerkt had of druk geweest was had ik last van een zeurderig gevoel in mn buik!