Druk linksonder in buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wwrr, 30 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Ik heb sinds gisterochtend een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Het zit links, en ik vraag me heel erg af wat het kan zijn. Het blijft aanhouden, maar is niet heel ernstig. Ik vind het net niet erg genoeg om te bellen met de vk want wil niet elke dag aan de telefoon hangen of me om elk klein dingetje zorgen maken. Ik dacht dat het misschien mijn blaas of mijn darmen kunnen zijn, want ik snap niks meer van mijn eigen lijf sinds ik zwanger ben. Ik weet niet zo goed wat ik moet voelen. Ik weet ook gewoon niet meer wat waar zit. Het is echt een soort ballonnetje dat hard opblaast, zo voelt het ongeveer. Maar omdat het echt aan één kant zit denk ik ook niet meteen dat het mijn baarmoeder is. Is er iemand die dit gevoel herkent? Ik wordt een beetje gek van mezelf dat ik me steeds maar zo'n zorgen maak, vier weken tussen elke controle is ook gewoon veel te lang!

2. Jantine

Jantine Bekend lid

8 mei 2011
    683
    2
    18
    NULL
    Gewoon bellen met je vk! Daar zijn ze voor. Volgens mij maak je je hier best druk over en dus adviseert je vk je te bellen. Die is alleen maar blij als je goed voor jezelf en dus voor de kleine zorgt. Waarschijnlijk hoort het er allemaal gewoon bij, en hoe fijn is het om dat te horen van je verloskundige? Succes!

3. Hayden

Hayden Actief lid

14 jul 2013
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je je zorgen maakt gewoon bellen daar is ze voor.
    Ik heb ook erg last links onderaan mijn buik gehad en dat waren mijn darmen. Links is het laatste stukje darmkanaal waar je gauw last van hebt bij verstopping. Zijn vele tips die je daar ook voor kan krijgen van je verloskundige.
    Succes!

4. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Toch maar even gebeld, thanks ladies! Niks aan de hand, gewoon mijn darmen, haha. Zo stom dat dat zo anders voelt als voor de zwangerschap.

5. Hayden

Hayden Actief lid

14 jul 2013
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je gerust gesteld bent nu toch!
    Veel water drinken bij je eten plus een glas lauw warm water drinken zodra je wakker wordt.
    Sterkte!

Deel Deze Pagina