druk maken nodig?

Discussion in 'Na de bevalling' started by sannnniee, Jun 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hoi hoi,

ik ben een week geleden bevallen van onze mooie zoon.
    we hebben nu 2x dat we er niet waren de huisarts langs gehad, we denken dat hij gewoon op 'kraamvisite' komt en komt kijken of alles goed gaat.
    maar zat net ineens te denken, zal toch niet zijn omdat er iets niet goed is. (hielprikje niet goed?) maak me zorgen. maar waarschijnlijk is het niet nodig.
    wat denken jullie?
    kwam hij bij jullie ook uit het niets langs?
    bij onze oudste dochter kwam hij helemaal niet.

2. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    hier kwam de huisarts ook onverwachts langs..
    hij wilde weten hoe het nu met m was (hij had wat opstartproblemen zeg maar) of we nog vragen hadden...
    Daarnaast keek hij hoe hij er uit zag en of hij wel stevig aanvoelde als hij op zijn arm lag.. Als kindjes slap/futloos in je armen ligt kan er iets aan de hand zijn.. Dus meer bezoek met een functie haha..

je kan even een afspraak maken bij de ha, voor een nieuw huisbezoek.. volgens mij krijg je hielprikje per post of je ha belt even voor een afspraak.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

nee hier geen huisarts gezien.(lijkt mij ook niet echt nodig daar is de vk toch voor?)

ik weet niet wat jullie band is met de huisarts?

4. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hier is de huisarts ook 'zomaar' even langsgeweest, er lag een briefje in de bus (want wij waren er ook niet) met een 'gefeliciteerd'. Dus denk dat het niks is om je zorgen over te maken; als er echt iets was dan denk ik dat ze wel even bellen van te voren.

5. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    hier komt de HA gewoon langs om kennis te maken met de nieuwe aanwinst.. gewoon kraambezoek dus
    mocht er iets zijn verder dan word je gebeld, dus geen zorgen maken

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Bij mij kwam hij ook langs, maar meer om te kijken hoe het met mij was. Van de vragen die hij stelde zou iedereen in tranen uit barsten geloof ik, laat staan een dag of 10 na de geboorte :D Ze letten hier nogal op een depressie, maar die heb ik gelukkig niet gehad :)

7. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    had ook even gebeld naar de huisarts, maar die zou morgen terug bellen voor een nieuw huisbezoek zei de receprioniste, ze had het even gevraagd aan de huisarts en die zei. ik bel ze morgen wel. denk eigenlijk als er iets was dat hij me wel even te woord had gestaan. jemig die hormonen doen echt wat met je. er mag gewoon niks aan je kindjes zijn !!

8. diaantje17

diaantje17 VIP lid

Jun 21, 2007
    5,319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Hier kwam ook gewoon de HA binnen droppen...*en aangezien ik m in die 3 jaar dat we hier wonen maar 1 keer gezien heb ..moest ie eerst even uitleggen dat hij de HA was hahahah:)*
    Was verder niets bijzonders..kwam alleen even kijken naar Meagan, en vroeg hoe het met mij ging..en binnen 5 minuten stond ie weer buiten...
    Was voor mij de eerste keer dat een HA dat deed...in mijn oude woonplaats kwam de HA alleen als je goed ziek was ..en dan bedoel ik ook echt ziek ;)

9. allereerst gefeliciteerd met je zoontje!

hier is de huisarts bij beide dames langsgeweest op 'kraambezoek' en heeft gelijk ff checks gedaan zoals schrikreflex e.d.

10. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,036
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Hier is de huisarts ook geweest, ff gefeliciteerd en gevraagt hoe alles is gegaan.
    Valerie heeft hij verder niet na gekeken ofzo, ze lag lekker te slapen.

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier kwam de huisarts ook onverwachts langs. Gewoon feliciteren, of we vragen hadden, had Joris even op de arm... Gewoon soort kraamvisite!

12. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

Apr 9, 2008
    3,448
    0
    36
    Female
    Pm-er
    Drenthe
    Ja hier is de huisarts ook gewoon even langsgeweest..kraambezoek dus..Doet hij bij al zijn patienten die een babytje hebben gekregen..:)
    Even kennismaken met het nieuwe wereldburgertje..:p

13. Danjay

Danjay Fanatiek lid

Dec 3, 2009
    1,407
    1
    0
    smurfenland
    hier komen ze ook altijd langs en dan krijg je gelijk sexuele voorlichting, een praatje over anticonceptie en dat je tijdens bv zwanger kan raken:D

14. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    pffff dus hoef me nie echt druk te maken gelukkig !!!!
    dank u allen !!!!! :D:D

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ah ja! Dat kreeg ik idd ook, ook meteen een recept voor de pil haha!

16. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

Jul 17, 2007
    2,133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    had jullie vk geen sexuele voorlichting gegeven dan?

17. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,808
    4,192
    113
    Hier ook langs geweest met een kraamkadootje (spuugdoek met haar naam erop)

18. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0
    Hier kwam de HA ook langs, bij zowel Noah als Hanne. Even feliciteren, even 't kotertje bekijken (heupjes, hartje luisteren) en dan weer weg.

Ik vind het wel charmant, als 'n huisarts dat doet.

19. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Wat een attente huisartsen hebben jullie.
    Maar als er echt iets was met het hielprikje, dan zal hij wel gebeld hebben. Zo ging dat bij ons, toen er iets was gevonden bij het hielprikje. Dan kom je als ha niet nog een keertje onaangekondigd terug.

20. pamela1203

pamela1203 Fanatiek lid

Jan 29, 2008
    2,615
    24
    38
    Female
    Thuiszorgmedewerker
    zuid Limburg
    Bij mijn eerste heeft de huisarts de nacontrole gedaan omdat ik bij de gyn liep.
    Heeft Sarah toen ook helemaal nagekeken.
    Bij de tweede en derde ook 1 maal langs geweest en de kindjes nog eens nagekeken.
    Best netjes als ik het zo hier lees!

Share This Page