Ik geef mijn meisje nu bijna 2 jaar borstvoeding. In al die tijd heb ik nog geen menstruatie gehad maar wel vaak het gevoel. Wij willen nu graag voor een tweede proberen, maar dan moet ik wel een cyclus hebben. Ik ben zwanger geworden via icsi, dus natuurlijk proberen zit er niet bij. Heeft iemand hier ervaring daarmee?
Ik lees even mee. Ik heb ook ervaring in zoverre dat ik mijn eerste kind 9 maanden aan de borst heb gehad. Daarna duurde het wel weer even voordat mijn cyclus weer regelmatig was. Na het stoppen werd ik pas na 8 weken ongesteld. Toen een maand niet, daarna 36, 31, 29 (voor de zwangerschap mijn normale cyclus) en toen was ik zwanger van de tweede. Nu geef ik al weer ruim een jaar borstvoeding aan de tweede. Ik heb geen cyclus. Wij hebben een wens voor een derde. We willen ergens in de zomer 'beginnen'. Ik vraag me af wat ik nu moet doen met de borstvoeding. Ik wil nog niet stoppen, maar het liefst wil ik dat mijn cyclus wel weer een beetje normaal is voordat ik weer zwanger word. Ik denk dat ik bijtijds moet stoppen, of mijn wens iets uit moet stellen. Of gewoon loslaten dat ik dan niet regelmatig ben en gewoon veel vrijen (die optie vindt mijn man wel aantrekkelijk ) Ik ben heel benieuwd naar hoe anderen dit doen.