druk maken....

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door chantalniehof, 17 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalniehof

    chantalniehof Actief lid

    11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    Hallo,

    Ben bijna 18 weken zwanger en ben zo onwijs onzeker.
    Dit komt mede door me werk. Ik werk met ernistig lichamelijk gehandicapten. ( dus veel tillen. bukken en lopen ).
    En gister gewerkt en het ging allemaal niet zo... Lichamelijk gaat het nog wel maar geestelijk loopt me hoofd zo over ik vergeet ontzettend veel enzo.
    Maar wat nu het punt is door het zware werk voel ik me zo onzettend schuldig naar me kindje toe. Kan het kwaad voor het kindje?
    Ik zou eigelijk voor me eigen gevoel het hartje weer willen horen. Is dit stom en kan dat als ik dit uitleg aan de verloskundige?
    Ben erg benieuwd naar je reactie

    Gr Chantal
     
  2. Immie

    Immie Verloskundige

    17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi chantal,

    Als jij graag het hartje wilt horen moet je gewoon even bellen! Vaak doen we daar absoluut niet moeilijk over. Bespreek gelijk dan ook even met haar je werk situatie. Bespreek dit ook met je leidinggevende. gehandicapten zorg is heel pittig vooral als jebuik dadelijk meer naar voren komt. Gaan bepaalde handelingen je niet meer lukken. Maak het bespreekbaar en overweeg voor je zwagnerschap een andere functie te gaan bekleden.

    Imke
     

Deel Deze Pagina