Hallo dames! Tijdje geleden dat ik hier geweest ben... In mei kort zwanger geweest, maar helaas na 4 - 5 weken al een miskraam. Vervolgens in MMM terecht gekomen omdat ik niet meer ongesteld werd. Na een aantal onderzoeken bleek ik PCOS te hebben, en zijn we gestart met Provera en Chlomid. Eind november begonnen met Provera, en begin dec. ongesteld geworden. Toen op dag 3 - 7 Chlomid 50 mg. Vanaf de 10e dag elke drie dagen naar gyn geweest voor inwendige echo, maar er was nog niet 1 eiblaasje die zich ontpopte tot eisprong. Na dag 21 besloten weer opnieuw te beginnen met Provera en Chlomid, alleen nu 100 mg. Vorige week woensdag was dag 10, maar nog niets te zien. Afgelopen zondag weer geweest en volgens gyn was er nu een goede kandidaat voor de eisprong! Helemaal happy naar huis gegaan, en moest vanmiddag weer voor echo. Nu had ik een andere gyn en die kon het eiblaasje niet meer vinden... Ze wist ook niet precies te vertellen wat er gebeurd kon zijn, zelf hoop ik op een eisprong? Zaterdag weer naar gyn, maar vind het allemaal wel super spannend! Ik ben heel nieuwsgierig of er dames zijn die in dit zelfde traject zitten...
Hoihoi, Ik zit precies in hetzelfde schuitje! Ook met Clomid 50mg geen enkel effect. Nu dag 4 met de 100mg, dus ik hoop dat dit wel effect gaat hebben. Bij mij werd er verteld dat ik niet eens Provera nodig had, maar dat ik zonder menstruatie en eisprong gewoon direct de Clomid 100 mg kon nemen. Jij moest dus wel de Provera van te voren nog nemen om dan een compleet nieuwe cyclus te beginnen? Verder is mij nu gezegd we doen geen echo's meer, alleen bloedprikken op CD21. Dit vind ik ook nogal vreemd, aangezien ik toch echt wel wil weten of deze dosis wel eigroei en een eisprong gaat opleveren! Ik hoop voor jou dat je zaterdag toch weer een eitje terug gaat zien
Hier ook bezig met clomid. Dit is de 2e ronde 50 mg. Mag straks weer voor een echo. Bij onze oudste 1,5 jaar in de mmm incl operatie om cyste te verwijderen en doorspuiten eierstokken. Daar is het uiteindelijk gelukt in de 3e ronde 100 mg. Vorige ronde met 50 mg heel snel een mooie eisprong van 2 eitjes zelfs. Helaas is daar geen zwangerschap uit ontstaan. Ben benieuwd wat we vandaag te zien krijgen. Had veel minder last van de bijwerkingen van clomid deze keer, dus iets zegt me dat het deze keer niet zo voorspoedig gaat. Het is wel normaal als je 2 rondes een goede eisprong hebt, je geen echo's meer krijgt. Ik kreeg zelfs geen bloedonderzoeken. We moesten het gewoon met clomid 3 maanden thuis proberen. Ik hoop dat jullie snel een mooie test in handen hebben.