Lelijke kraamkado'tjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door niva, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niva

    niva Fanatiek lid

    16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    Haha..Leek me wel een leuk idee om hier een topic over te openen..
    iedereen herkent dit wel (toch?)
    Van die kado'tjes die je met de beste bedoelingen krijgt
    (of zelfs dat soms niet eens) maar die je zelf zó spuuglelijk vindt!
    Of gewoon dingetjes die je krijgt die totaal niet bij je passen...

    Noem ze hier, ik ben erg benieuwd!

    Mijn 'lelijke kado'tjes lijstje" tot nu toe:

    * Een spuuglelijk 'prinsessenjurkje"
    Het is een marrokaans jurkje, die aan mijn vader werd gegeven door
    een marokaanse collega van he, voor onze dochter. In marokko vieren ze altijd na twee maanden 'de naamdag"en meisjes krijgen dan zo'n jurkje aan..( zuurstofroze, met heel veel glitters, heel veel prikkend kant, heel veel voile en heeeeeel veel lovertjes)
    Ik vind het een verschrikkelijk lelijk jurkje..maar zóóó lief van haar! en daarom wordt het dus een heel mooi kadotje.

    * Een slobbroekje met de voetjes er nog aan. *ieks, altijd geroepen die vreselijk te vinden)

    * Een hele disney/winnie the pooh outfit set ..en dat terwijl we echt niet van die disney spulletjes houden :((

    Verder valt het dus erg mee hier ....Nu jullie!
     
  2. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeel foute verzilverde eerste tuitbeker met naam ingegrafeerd. Maarja, zijn overoma probeerde het goed te doen. Hij staat nu achter op een plank zwart te worden.
     
  3. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    een oer lelijk truitje.. het leek op een tischirt met een geblokte blouse eronder.. in het oranje rood.. hahaha.. hij heeft hem nooit aan gehad. maar ook zo enorm lief bedoeld natuurlijk..
     
  4. Esthertje

    Esthertje Fanatiek lid

    6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Een zelf gebreid zacht geel pakje met eendjes, was tuurlijk lief bedoeld van oma, maar foei lelijk :oops:
     
  5. lidia

    lidia Fanatiek lid

    2 zelf gebreide jasjes van een vriendin van mijn moeder.... :(
     
  6. bar

    bar Fanatiek lid

    1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    een vreselijk lelijke spaarpot.. zogenaamd zilver... plastic :) in de vorm van een eens met een roze strikje..
    staat nu bij de rommelmarktspullen in de schuur :)
     
  7. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    genoeg kleertjes die ruben opeens niet meer 'paste' :)

    en een schilderij die ik wel op moet hangen in de beebiekamer :(
     
  8. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Van die zelfgebreide sokjes/ schoentjes. Kwam van de Tsjechische vrouw van mijn schoonvader. Dat wat we daarvandaan krijgen is het altijd net niet! Van die rare kleuren en modellen. En ook zo'n pakje met voetjes eraan. AAARGH, vreselijk! En nog een pak van de troetelberen in maat 68, zo'n pakje ineen! Vreselijk!
     
  9. liefzonnetje

    liefzonnetje Fanatiek lid

    17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    een winny de pooh mobiel (met licht en geluid, nooit geprobeerd zaten geen baterijen bij en die erin doen doen we ZEKER niet... ligt te stoffen ergens in huis ;) )

    springend Tijgertje.... ook geen baterijen en ligt ook te stoffen ergens.....

    een grote Tinky Winky (waar geen baterijen in kunnen ;) ligt ook te stoffen ;))

    bad-disney-glijbaan-speelding wat vanaf 36 mnd oud gebruikt mag worden.....

    op naam gemaakt suf saai waardeloos babyboekverhaaltje...

    Tja lang leve collega's... die niet weten dat wij absoluut niet van disneyzooi houden... als je dat wel doet, dan is het geweldig....

    WIE HEEFT ER INTERESSE? (stuur maar een pbtje ;) )
     
  10. miekje80

    miekje80 Bekend lid

    27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Lief bedoelde kleertjes die wij erg lelijk vinden. Een badspeeltje die wij kregen toen hij een week oud was. Bij dat badspeeltje kregen wij de opmerking dat dit nu al leuk was in bad. Sorry hoor hij was toen amper 1 week oud.
     
  11. Isis75

    Isis75 Fanatiek lid

    7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Mijn nieuwe schoonzus kwam rond de bevalling naar Nederland, zij komt uit Rusland. Daar is het traditie om als kraamkado een soort thee kan te geven. Bewschilderd met bloemtjes in rood/zwart, ze heeft dat loodzware ding mee gesleept. Kitscheriger kan niet maar we vinden het wel heel lief.

    Ik heb ook een knalroze poedel (knuffel) gekregen wat een handtas is. Allemaal krulletjes en een strik :( .
     
  12. sim

    sim Niet meer actief

    ik heb een hekel aan yogi-kleur kleertjes, heb er wel wat van gekregen, maar gelukkig in de winter met alvast een grotere maat (want anders zijn ze er zo uit ;) ) en nu past ie er niet meer in en bovendien toen hij er wel inpaste was het te warm :D

    hij heeft zoveel kleertjes, dus het valt ook niet zo op als hij iets niet aan heeft.

    ik heb echt een voor keur voor blauw, groen en witte kleertjes.

    oh ja heb ook nog een zelf gebreid truitje gekregen, off-white met spierwitte knoopjes haha.
     
  13. Pinda

    Pinda Actief lid

    27 jul 2006
    477
    0
    0
    Kleertjes met van die "beestenfiguurtjes"erop. Het is een ventje geworden en ik wil stoer! Geen pyama of shirt met een beer erop.
     
  14. Tinus

    Tinus Actief lid

    18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    haha, leuk onderwerp, meer, meer!
     
  15. Gul

    Gul Actief lid

    27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Ik heb een heleboel hoe noem je zoiets huispakken gekregen. Die dingen die uit een stuk bestaan met voetjes van de maat 80 of zo.
    De eerste weken zijn ze nog aan te doen, maar ik ga een kind van ongeveer 10 maanden niet in zo'n pak laten rondlopen. Of zijn er mensen die het wel handig vinden?
    Oh ja en we hebben een spaarpot gekregen met de verkeerde naam erop :). Wel een leuke anekdote :) en die mensen zullen de naam niet meer verkeerd spellen.
     
  16. Niet meer actief

    @liefzonnetje: doe mij die mobiel haha :p

    Ik heb eigenlijk alleen maar leuke dingetjes gehad.. ik kan zo niks verzinnen wat ik niet leuk vond.. wel us een kledingstuk waarvan ik eerst even moest slikken maar die achteraf toch heel leuk stond!
     
  17. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Bij mij is het helemaal erg. Van mijn ouders kreeg ik echt een groot cadeau voor ons meisje, maar van mijn schoonouders kregen we alleen twee jurkjes, die ik spuuglelijk vond. Heb ze een keer aan gedaan om mijn goede wil te tonen, maar nu passen ze 'ineens' niet meer. Vind het aan de ene kant wel lullig voor ze, hun enige cadeau wordt niet gebruikt, maar van de andere kant, zoek dan wat moderns uit. T leken wel van die mormonenjurkjes
     
  18. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb lelijke gebreide truien gekregen met rood en geel van mijn Turkse schoonmoeder, die trek ik natuurlijk nooit aan he.
    Snap ook niet waarom ze het maakt want ze weet dat ik het niet mooi vindt ( misschien doet ze het wel om te pesten ;) ) ...
     
  19. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    haha ik had het er pas nog over toen ik ben gaan shoppen want oh wat een lelijke dingen hebben ook wij gehad...

    een vies grasgroenbroekje van dat glibberige joggingpak spul,

    een micky mouse jogging pak setje in rood wit (als ik ergens een hekel aan heb is het aan die kleuren ;) ) en dan ook nog eens in de maat 92 geloof ik :confused:

    nog zo'n zelfde jogging pakje in baby roze (was zeker in de aanbieding :) )

    ik geloof dat het dat wel was maar goed sommige mensen bedoelen het goed inderdaat!
     
  20. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    hahaha, het dochtertje van een vriendin van mij heeft die ook en loopt daar echt de hele dag mee rond, maar ja die is 3 ;)

    Wij hebben qua kadootjes eigenlijk alleen een paar kledingstukken gehad die absoluut niet onze smaak zijn. Koop graag zelf kleertjes voor d'r en ze had al voordat ze was geboren een hele uitgebreide garderobe, dus we hadden al gezegd liever geen kleding. Verder aan iedereen die vroeg of we wensen hadden eerlijk gezegd dat we een lijstje hadden gemaakt met dingetjes die graag wilde hebben (in allerlei prijsklasses) en dat ze daar iets van konden uitzoeken. Werkte prima!
     

Deel Deze Pagina