temperatuur tijdens zwangerschap

Discussion in 'Zwangerschap' started by loesjeM29, Aug 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loesjeM29

loesjeM29 Lid

Aug 26, 2014
    18
    0
    0
    Den Haag
    hallo iedereen,

Even een vraagje,

Ik ben nu 5 weken zwanger en ik heb een best hoge temperatuur sinds ik zwanger ben. Nu weet ik natuurlijk dat je temperatuut stijgt en hoog blijft als je zwanger wordt maar ik vraag mij af tot hoeveel graden Celsius normaal is.
    Mijn lichaamstemperatuur ligt nu continue tussen de 37.6 en 38.0 graden Celsius. Normaal is mijn temperatuur rond de 37 graden Celsius( vaak iets minder). Ik voel mij ook niet heel erg lekker maar dat kan natuurlijk ook komen omdat ik zwanger ben, misselijk, hoofdpijn, erg moe... Allemaal zwangerschapskwaaltjes als je het mij vraagt, maar in combinatie met mijn hoge temperatuur maak ik mij een beetje zorgen.

meer dames met dezelfde lichaamstemperaturen?

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Misschien ben je naast dat je zwanger bent ook niet helemaal fit?
    Je weerstand is namelijk ook iets minder tijdens je zwangerschap.

Gefeliciteerd trouwens!

3. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

Jan 14, 2014
    2,091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Klinkt alsof. Je een griepje hebt.

4. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    boven de 37.5 heb je verhoging, boven de 38 heb je koorts..

Moeilijk te zeggen of het nu door je zwangerschap komt, of omdat je misschien wat grieperig bent/wordt. Maar zou het wel in de gaten houden! want je temp is wel hoger.

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Je kunt het wel wat warmer krijgen tijdens de zwangerschap maar dat is pas na een week of 10, je moet geen verhoging in je temperatuur hebben dus denk dat je gewoon een griepje te pakken hebt.

6. loesjeM29

loesjeM29 Lid

Aug 26, 2014
    18
    0
    0
    Den Haag
    Bedankt iedereen,

Ik denk ook dat het een griepje is als ik het zo hoor. Ik hou het nog even goed in de gaten... zolang mijn temperatuur onder 38.0 graden blijft, kan het volgens mij niet heel erg kwaad. Anders bel ik even de huisarts... iig heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik ben er echt mee geholpen!! :):):)

liefs,

Loesje

Share This Page