Branderig gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Brinta, 26 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Hi,

De laatste tijd heb ik nogal last van mijn stoelgang waardoor ik echt moet persen wil ik dat er een beetje uit komt.
    Nu heb ik deze week echter gemerkt dat ik tijdens dit persen een branderig gevoel bij mijn vagina krijg. Hebben meer mensen hier last van?

Ook had ik gister heel erg last van krampen in mijn darmen door de obstipatie en voelde ik de kleine de hele dag maar heel lichtjes, vandaag zijn de krampen over en voel ik de kleine weer vol op.

Is er iemand die iets van herkenning heeft?

2. Veerle87

Veerle87 Lid

29 jan 2013
    96
    0
    0
    Office Management
    Maastricht
    ervaring nee, maar ik zou wel zeggen om eens contact met je dokter of VK op te nemen. Lijkend mij niet echt normaal.

3. Bloempje56

Bloempje56 Actief lid

11 aug 2012
    241
    1
    16
    Vorige zwangerschap heb ik hier veel last van gehad (krampen etc), ik kreeg een bak met zakjes Laxtra mee van de gyn, dat hielp ontzettend goed! Sindsdien obstipatie en krampenvrij :D

4. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Bedankt! Die zakjes lijken me heerlijk, ik moet woensdag sowieso naar de VK dus dan zal ik het wel even voorleggen.

5. Bloempje56

Bloempje56 Actief lid

11 aug 2012
    241
    1
    16
    Ja, ik ben er ook weer mee begonnen, deze week begonnen de klachten weer (ik krijg er ook harde buiken van) en tis nu weer opgelost :cool:

Succes!

6. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pas wel op met te hard persen hoor, ik heb er bloedingen aan over gehouden. Was toen als de dood dat er iets met mijn baby was.
    Door de druk, is er een bloedvaatje gesprongen waarschijnlijk, maar het is toch schrikken.

Wat echt helpt is s morgens meteen op je nuchtere maag 2 glazen lauw water drinken.
    En heel goed op je eten letten. Lijnzaad door de yogurt, of bij je boterham werkt ook super.
    Ook roosvicee Laxo werkt stimulerend.

7. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Bedankt voor je waarschuwing Woelmuisje.
    Ik heb inderdaad ook al last gehad van een bloeding, gelukkig alleen met het afvegen maar was toch wel heel erg geschrokken.

Bedankt voor je tips! Ik zal morgen gelijk beginnen met de glazen lauw water en de lijnzaad. Zal ook kijken naar de Roosvicee :)

8. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja kijk inderdaad uit met hard persen.
    ik heb helemaal geen last van mijn ontlasting. gisteren was het wat harder en toen toch flink wat bloed bij mijn ontlasting. ik had wel gelijk door dat het niet bij de baby weg kwam, maar goed is het natuurlijk niet... nu maaar heel veel drinken.... dat helpt wel. en veel fruit en vezels eten. :D

Deel Deze Pagina