geboren baby voellen als je zwanger bent??!??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gimena, 31 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

elke keer als ik naar me vriendin ga.
    is haar zoontje hellemaal in trans van me buik!
    naar dat me vriendin was bevallen van haar zoontje.
    een weekje later was ik zwanger!
    en maar luisteren op me buik! Bekijk bijlage 12727
    en maar sjanse naar me buikje! prachtig!! :D
    is dit normaal??

2. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    volgens mij wel hoor kids voelen dit aan net als katten en honden. ons madammke geeft tegen woordig ook regelmatig kusjes op me buik zo lief hihi.

3. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Mijn neefje is bijna 6 maanden en brabbelt op mijn buik met zijn neefje haha, net als bij jou eigenlijk!

4. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

het dochtertje van me vriendin geeft altijd kusjes op me buik echt zo lief..vroeg haar waar ligt baby zn hoofdje en ze wees echt aan de onderkant en vroeg waar zijn de voetjes dan en ze wees bovenin echt apart ik heb het er niet verteld en me vriendin ook niet dus toen ze dat zei keken we elkaar echt verbaasd aan..ze is 3 jaar..

5. chantal84

chantal84 Fanatiek lid

17 apr 2008
    1.981
    2
    0
    Misschien heel stom, maar toen ik net zwanger was zette mijn hond zijn neus tegen mijn buik aan het ging heel hard ruiken...

6. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Het zoontje van mijn vriendin (die zelf hoogzwanger is) is ook dol op mijn buik. Geeft 'aai aai' en 'kussie'. :D Zo zoet.

7. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    ik denk wel dat ze het voelen! merk dat een zoontje van een vriendin veel rustiger is bij mij dan bij anderen.. al had ik voor mn zwangerschap ook al heel veel contact met dat kindje

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik weet niet, het enige wat de kinderen van mijn zusjes vragen is:

Hoe laat komt je baby er nou uit?

Mijn kat daarentegen is wel aanhankelijker. Ligt vaker op schoot, terwijl het geen schootkat is.

Misschien dat het zoontje van jouw vriendin nu al gek is op jouw meissie!

Wel een ongelooflijk lieve foto zeg...

9. Wolkjuh

Wolkjuh Niet meer actief

Wat een scheetje :D

10. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    wat een super lieve foto... heerlijk toch... kids kunnen zoooo lief zijn..

de meeste kids in mijn omgeving zijn wel heel nieuwsgierig naar de buik...

Een meiske van 3 vroeg me telkens 'Heb jij baby in je buik?' (echt 100 x achter elkaar) en ik had al 99 x heel geduldig "Ja" terug gezegd... zegt ze uiteindelijk: "Laat es zien?" :D :D :D met andere woorden, haal 'm es er uit dan? :D zooooooooooo schattig, lag echt in een deuk...
    En dan uitleggen aan een scheetje van 3 waarom dat niet gaat... :D

11. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Even off topic... met katten moet je uitkijken. Ik heb er zelf ook eentje, wilt nu ook (weer) meer knuffelen als anders. Maar ze kunnen ook héél jaloers worden na de geboorte. (en dan overal hun behoefte gaan doen bv) Of heel lief willen doen met de baby en in de wieg springen en op het gezichtje gaan liggen.

On topic: zalige foto!

12. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik heb een achter neefje van 4 en dat is niet de allerliefst en na dit verhaal zullen jullie het zelfde denken :)

Het ligt niet aan het kind, zijn ouders werken alle twee full-time en zn oma is een jaar geleden overleden en die was er altijd voor hem......

Maar goed laatst waren ze dus hier en hij is de hele tijd lief aan het kleuren en tekenen allemaal kadotjes aan het maken voor de "kleine ukkepuk".
    Mijn moeder vraag aan hem waar is de kleine ukkepuk dan, bij tante sloppy (hij zij mijn echte naam hoor).
    Oja en wat doet die daar dan, en hij zegt groeien.
    Helemaal niks aan de hand en ik kom er even bijstaan en hij kijkt me aan en hij geeft zo een harde stomp in mn buik.........want hij vond de kleine ukkepuk toch niet lief :(

Hele rare reactie.

13. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Mijn katten gaan er vaak bovenop liggen ! en zijn veel aanhankelijker...erg grappig!

14. Kiki84

Kiki84 Bekend lid

22 jan 2009
    588
    183
    43
    Vrouw
    Kantoor
    Zuid-Holland
    Sinds ik zwanger ben vinden kleine kinderen mij veel leuker haha.. ze komen echt bij me kroelen en knuffelen! Ook honden en katten en zelfs mijn eigen vogels vinden me heel intressant!

15. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    mijn oppas kindje van 4 heeft ook komt ze aan rennen van andere kant van de kamer mijn allerliefste buik moest haar soms echt los trekken van me buik en zeggen niet zo hard schat krijg geen lucht.ben benieuwd hoe ze reageerd als de baby er is hoe ze het vind.maar op school ook iedereen verteld mijn oppas krijgt een baby zei wist al erg vroeg omdat ik ook ging verhuizen en hun nieuwe oppas op tijd moesten gaan zoeken.en als weg ga naar huis krijg kusje en de baby word 5min door buik geknuffelt en 100kusjes ;) vond zo schattig.en na tijdje reageerden baby ook op haar draaien meteen en schoppen of nu is van ga weg laat me met rust of van hey leuk ik kom spelen ;) zal merken als ze eruit is of ze mijn oppas kindje wat vind.vind heel mooi en heel bijzonder hoop als 2e kindje mag krijgen me kleine meid ook zo me buik reageerd.

liefs,

16. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Mijn oudste liet laatst de nieuwe rammelaar aan de baby in mijn buik zien, echt trui omhoog en de rammelaar van alle kanten laten zien. zegt ze erbij "kijk baby, voor jou heeft mamma gekoopt" ( ze is 2,5 )
    Zo schattig.

En mijn neefje zei de vorige keer nadat ik zij dat er een baby in mijn buik zat "O nee, heb je een baby opgegeten?"hahaha

17. elmo28

elmo28 Fanatiek lid

11 apr 2009
    2.803
    0
    0
    Sorry dubbel gepost.

18. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

24 mrt 2008
    593
    0
    0
    whahaha ow nee heb je baby opgegeten heerlijk die fantasie.
    mijn oppas kindje ook hoe gaat die baby eruit dan ga je dan op de wc net als poepen met van die vragende ogen whahah ik kon me lach niet inhouden.

19. gimena

gimena Niet meer actief

haha baby opgegeten geweldig! haha.
    ik heb meestal ook als ik in een baby zaak staat en je loopt langs een baby of je staat in een rij..
    dat de baby in volle trans naar je buik kijken.
    net als of ze door je vel heen kijken!
    heel apart.

20. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Apart zeg Gimena! Net alsof ze het aanvoelen idd he.

Hahah toevallig dat je dit typt, 1 van mijn honden deed dit gisteren ook bij mij. Ik heb meerdere honden maar er is maar 1 die dat deed bij me.

Deel Deze Pagina