druk op de borst

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sonja17, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonja17

sonja17 Actief lid

14 feb 2009
    155
    0
    0
    hoi. Ik heb sinds 2 dagen enorme druk op de borst echt benauwd gevoel. Ik heb ook ontzettende last van obstipatie(wordt steeds erger). Gebruik laxo van roosvicee drink veel en vezelrijk voedsel maar lijkt niet te helpen., kan de obstipatie en de benauwdheid met elkaar te maken hebben? Heb ook af en toe pijnscheut tussen mijn schouderbladen. De baby is sinds een week ook erg onrustig.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOihoi,

Ja het kan allemaal met elkaar te maken hebben, Je darmen liggen namelijk om je baarmoeder heen, deze word steeds groter waardoor je darmen tegen je middenrif aan komen te liggen. Omdat je last hebt van je stoelgang kan hierdoor je middenrif geprikkeld worden en dat geeft pijn tussen je schouderbladen. Je bent al goed bezig om je stoelgang om gang te krijgen en te houden. Lijnzaadoliecapsules helpen ook goed! Misschien iest om uit te proberen (verkrijgbaarbij drogisterij of reformwinkeltjes) En anders een receptje lactulose bij je huisarts vragen!

Imke

Deel Deze Pagina