Hallo, Sinds een aantal weken heb ik een vervelende druk op mijn hoofd. Echt hoofdpijn is t niet.. Naarmate de uitgerekende datum dichterbij komt, hoe meer last ik ervan heb (groei baby?). Vooral als ik een harde buik heb of als de baby heel druk is heb ik er veel last van. En als ik moet bukken om bv. de schoenen van mijn dochtertje aan of uit te doen doet het wel echt heel veel zeer. Herkent iemand dit?
Als je bloeddruk prima is, dan is het raadzaam om contact op te nemen met de verloskundige. Ben je er niet gerust op, jij kent je lichaam. Beter te vaak gebeld dan dat het niet goed is.
hmm, ik zou ook ff bellen. Herken het niet al laatste loodjes, wel als zwangeschapsvergiftiging. Hoeft het bij jou natuurlijk niet zte zijn, was het bij mij wel
Ik heb as maandag controle.. Heb toevallig vorige week vrijdag mijn urine nog na laten kijken en daar zaten geen eiwitten in, dus bang voor een zwangerschapsvergiftiging heb ik niet echt. Tis ook al een aantal weekjes, dus ga t as maandag zeker aangeven! Dacht misschien herkent iemand het, helaas
je hebt extra bloedvolume nu, ik geloof wel 2 liter meer, daar kun je ook last van hebben. De vaatjes in de hoofd zijn minder dik dan in de rest van je lichaam.
Geen laar van wazig zien of sterretjes? Ik wil je niet bang maken maar ik had ook geen hoge bloeddruk ( wel verhoogd voor mijn doen. Normaal 120/60 en net voor ik ingeleid werd 135/85). Ik had maar een minimale hoeveelheid eiwitten, dit was dus acceptabel. Succes met de laatste loodjes!!
Geen spanning voor wat komen gaat.. Althans niet bewust. Heb bij mijn dochtertje wel echt een rot bevalling gehad, dus misschien onbewust wel wat spanning? Verder geen last van sterretjes zien of wazig zien..
Ja! Ik heb dit ook.. Moeilijk om uit te leggen wat het nou precies is of hoe het voelt.. Ik krijg het als.ik een harde buik heb.. Druk zet door tot mn hoofd.. Denk dat er iets knelt ofzo als de baarmoeder aanspant.. Heb het al weken en leef nog steeds dus heb me er maar bij neer gelegd
Op gelukkig! Ja denk dat, dat zeker een reden zou kunnen zijn! Hopelijk gaat het nu wel allemaal volgens het boekje voor je!