Hallo, Ik heb bevestigd gekregen in mijn bloeduitslag vandaag dat ik 5 à 6 weken zwanger ben.. Ik moet 26 juni voor de eerste echo naar de gynaecoloog.. Ik ben bang dat er iets mis zal gaan, wanneer moet je je zorgen maken? Wanneer heb je het meeste kans op een miskraam? Ben er zo bang voor
stress is sowieso niet goed voor jou en de kleine. De bloeduitslag heeft bevestigd dat je zwanger bent, dus ik zou nu gewoon genieten dat je zwanger bent. Je hebt het sowieso niet in de hand. Het is zeker niet handig om nu al bang te zijn van een miskraam. Zolang je niet veel bloed verliest met hele erge kramp kan je gewoon lekker doorgaan In ieder geval gefeliciteerd !
Gefeliciteerd!! en proberen die gedachten van je af te zetten en je agenda lekker vol te plannen met leuke dingen tot 26 juni
Als je op internet kijkt dan lees je ontzettend veel verhalen over miskramen, terwijl ongeveer 90% van de zwangerschappen gewoon goed gaat( afhankelijk van leeftijd). Daarnaast vraag ik me ook heel erg af welke factoren nog meer meespelen in de miskraamcijfers. Hoeveel vrouwen wisten niet dat ze zwanger waren en hebben gewoon doorgerookt en doorgedronken? Zijn er vrouwen met ernstige medische klachten? Natuurlijk krijgen ook kerngezonde vrouwen miskramen, dus uiteindelijk heb je nooit een garantie, maar met wat wel in het leven? Uitgaan van het positieve, het zwanger worden is al gelukt en dat is al een eerste mijlpaal! Zo probeer ik echt te genieten van elke dag dat ik zwanger mag zijn