Hoi beeb is best onrustig beweeglijk en daarbij krijg ik een onprettig gevoel in mn onderbuik en vagina! Kleine pijnscheutjes lijkt t wel. Word er onrustig van net of beeb aanstalten maakt. Normaal?
Hoi hoi, Ik ben nog niet zo ver als jij maar heb dat ook. Bij mijn vorige twee zwangerschappen ook gehad, en was toen geen begin van een aankomende bevalling. Is je kindje al wel ingedaald?
Ik denk dat het komt dat de baby is ingedaald. Ik heb ook pijnscheuten sinds de baby is ingrdaald. Vooral als ze een beetje aan t draaoen is met haar hoofd.
Heb de nacht overleefd hij was beweeglijk, aan het draaien vermoed ik en dat voelde ik op deze manier goed. Erg onprettig. Bel zo even mn verlos om eea te vragen. Hij is al n tijdje ingedaald idd.
Dat heb ik ook al een aantal weken en heeft niets te maken met een naderende bevalling, wat het maar zo!
dat gevoel begon bij mij met 36 weken (bede kinderen) alsof ze hun handje er even uit wouden steken om te zwaaien ofzo auww. het zegt niks over wanneer je gaat bevallen, ik heb toen nog 4 weken met die pijnscheuten mogen lopen. het is het bewegen van het kindje wat je voelt. kindje ligt al zo laag dat hij/zij met het hoofdje tegen je vagina aan duwt
Ja hij draait dan met zn lichaam zeg maar terwojl hoofdje ingedaald tussen bekken zit. Echt n schroevedraaier.