hallo, ben begin july bij de tandarts geweest omdat me kies niet helemaal goed voelde.de vulling bleek lostezitten en moest vervangen worden.dus schijterd als ik ben gelijk een verdoving.dit had ik van tevoren gevraagd aan de verloskundige en dat kon geen kwaad.toen de tandarts bezig was brak de helft van me kies af en wist ze eigenlijk niet wat tedoe.dus hebben ze maar helemaal opgebouwd met van dat gaatjesspul.in januari krijg ik nu een kroon hierop.nu voelt het weer niet lekkkeer en komt er een bruin plekje op.ik ben bang dat ik er weer aan geholpen moet worden en vroeg me af of dat wel mag zosnel achter elkaar verdoving bij de tndarts.ik ben nu 28 weken zwanger
Ik heb twee weken achter elkaar verdoving gehad in het begin van mijn zwangerschap. Kan geen enkele kwaad aangezien de verdoving plaatselijk is. Dus als jij last van je kies hebt, laat je dan niet weerhouden om hulp te zoeken. Sterkte meid!
Kan geen kwaad ik heb toen een wortelkanaal behandeling gehad toen ik zwanger was, er werden zelfs nog foto's gemaakt. Maar ze hebben wel speciale verdvingen voor zwangeren.
Maakt niks uit inderdaad.. heb vorige week ook nog een verdoving gehad.. heb zelfs in het begin van mijn zwangerschap een narcose met CT scans etc. gehad.. Gewoon hup naar de tandarts dus