Ik ben nu 16 weken zwanger, en voel sinds een paar dagen de baby, alsof er een vlinder in mijn buik fladdert. Nu heb ik ook sinds een paar dagen in vlagen lichte steekjes onder in mijn buik, en een drukkend gevoel, alsof er soms een baksteen op ligt. Ook was ik gisteren en vandaag wat misselijk, en dat terwijl ik al een paar weken van de misselijkheid af was.. het meeste last heb ik als ik op een bepaalde manier zit of lig, in een drukkende houding, bv achter de pc, als ik op bed lig of op de bank heb ik er niet zoveel last van, maar heb ik soms wel van die lichte steekjes.. Iemand die me gerust kan stellen??
Hoi! Dat drukkende, volle gevoel herken ik ook. Ik heb het ook voornamelijk als ik zit, of als ik loop met een lege maag, heel gek. Vooral als ik wat naar voren buk voel ik al echt dat beebje in de weg ligt
ik heb het soms ook wel als ik buk dat ik mn buik voel. net of ie dan in de weg zit, echt een soort balletje onderin. het gevladder voel ik nog niet maar dat gaat denk ik binnenkort ook wel komen. bij alyssa had ik het ook en had ik al snel harde buiken. volgens mij niks om je zorgen om te maken, je baarmoeder wordt steeds groter dus is het logisch dat je dat gaat voelen. liefs doris
Voor zover ik me kan herinneren is dat ook wat ik voelde. Eerste fladderingen ook rond die tijd, en de baarmoeder groeit flink dus je darmen moeten langzaamaan ruimte maken. Als je zo'n druk voelt, voel je dan ook een verharding onderin, bij de baarmoeder? Zou een harde buik kunnen zijn, dat ga je nog wel meer krijgen.