hallo mevr ik heb de pil in de eerste week 3 keer vergeten en ook die dagen onveilige sexs gehad kan ik zwanger zijn of nog worden heb wel een test gedaan maar dia gaf aan niet zwanger? ik heb wel met de dokter gebeld maar die schrijft dan gelijk de map voor. kan het zijn dat ik de test te vroeg heb gedaan. en als ik de test te vroeg heb gedaan wanneer kan ik hem dan weer doen vr gr bloempje
hallo mevr ik ben de pil in de eerste week 3 x vergeten en ook die 3 dagen onveilig sexs gehad. al een test gedaan maar gaf aan niet zwanger. heb ik de test te vroeg gedaan? en wanneer kan ik hem dan wel doen om te weten of ik zwanger ben of kan worden nog. ik ben met de pil wel gestopt om te wachten tot ik weer ongesteld zal worden hoelang duurt het trouwens voor ik weer ongesteld zal worden ik ben vorige week zaterdag voor het laatst ongesteld geweest.als ik ongesteld word? vr gr bloempje
hoi Bloempje, Als je vorige week zaterdag(28 feb) voor het laatst ongesteld bent geweest (zaterdag was de eerste dag van je ongesteldheid neem ik aan?) dan kun je je ongesteldheid verwachten 4 weken na die zaterdag, dus op 29 mrt. Maar omdat dit een rare cyclus is met een paar pillen weet je niet zeker of je ongesteldheid die zaterdag komt. Je kunt testen vanaf 29 maart. Mirjam