echo niets te zien

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by bianca2804, Sep 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bianca2804

bianca2804 Actief lid

Nov 13, 2006
    119
    0
    0
    Ik ben in het ziekenhuis geweest voor een termijn echo. ik weet namelijk niet wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest. een voor de echo heb ik een klein beetje bloed verloren.
    Maar tijdens de echo konden ze niets vinden. nou ja msschien een klein rondje maar nu moet ik dus over 2 weken terug komen. Als het zo klein is kun je dan zo positief testen? zou die bloeding dan innesteling kunnen zijn en is het dan normaal dat je niets ziet? en als het zo klein is heb ik het door die echo misschien beschadigd?

ben er eigenlijk alleen maar onzekerder van geworden en baal hier een beetje van, was eigenlijk een beetje aan het idee gewend en nu is het dan misschien niet zo? of toch wel?

alvast bedankt voor je berichtje

een onzekere mama

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi bianca,

Allereerst: met de echo kan je het vruchtje niet beschadigen. bij een jonge zwagnerschap kan je al wel een positieve test hebben terwijl je op de echo nog niets ziet. Dus het blijft nog even spannend voor je.
    toch wel handig om je menses bij te houden!

Imke

Share This Page