noa is de laatste tijd ontzettend druk als zij haar flesje krijgt, het is zelfs zo erg dat ik soms moeite heb haar vast te houden. weet iemand misschien hoe dit kan komen, het is niet bij elk flesje. ik gebruik een avent fles met speen nr. 1. groetjes esther
wij hebben nu de s-bottle van Difrax gekocht, met een smallere speen is dat en die pakt ze heel goed. Ze krijgen dan ook veel minder lucht binnen. Misschien dat je dat kan proberen
Hmm... wij zitten nu ook in die periode... Is erg lastig, ze kronkelt dan zo erg dat ze bijna van schoot glijdt. Ik zet haar nu even tijdelijk in de wipstoel voor haar flesje, omdat het anders gewoon niet te doen is. Heb ook van alles geprobeerd. Groter gaatje, tussendoor warm maken enz... Niks lijkt te helpen. Zal wel weer een periode zijn.
Heb het hier ook sinds een aantal dagen, maar niet bij elke voeding, Hij beweegt zijn hoofd naar links en rechts en benen en armen op en neer... pfff
hier nog eentje. mijn dochter moet ik echt in de houtgreep hebben anders gaan haar armen en benen zwaaien en haar hoofdje links rechts links recht, daarnaast zet ze het nog wel eens op een gillen