keizersnede

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door letloa, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. letloa

letloa Actief lid

23 aug 2013
    261
    0
    16
    Eersel
    Hoi
    Een vraagje

IK ga naar de MMC veldhoven voor controle en kreeg gisteren te horen dat ik een keizersnede moet hebben(ivm 2 eerdere keizersnede)
    De dokter zei dat die met 39 weken moet zijn maar heeft niet gezegd op welke dag van de week. (Ik ben 39 weken op een zondag)
    Mijn familie wil hier komen om op te andere kinderen te passen maar ik weet niet nu wanneer precies zal de keizersnede gepland worden.
    In mijn land, zijn alles gepland keizersnede op 1 dag van de week gepland worden, anders is het een spoed operatie.

Is hier ook hetzelfde? op welke dag van de week meestal?

Ik zie mijn arts niet tot over 3 weken maar mijn moeder meot al haar vlucht boeken!

Bedankt

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

ik zou het ziekenhuis bellen en vragen of je ingepland kan worden. Een geplande keizersnede is niet op zondag maar op een doordeweekse dag. Welke dag hangt af van het operatieschema van die week. Ik zou morgen gewoon bellen en uitleggen dat je het wilt weten omdat je moeder wil overkomen uit het buitenland.
    Succes!

Mirjam

Deel Deze Pagina