Ik heb pas positief getest maar heb sinds gisteravond de hele dag door een felle zeurende buikpijn. Ik had bij mijn eerste wel krampen maar dit kan ik me niet herineren.. Herkent iemand dit? Of zou het mischien fout zitten... Onzeker!!
Ja hoor, heel normaal. Had het tot 7/8 weken en zelfs nu nog wel eens. Had het in het begin soms zo erg dat ik eigenlijk zeker wist dat ik ongesteld zou worden. He is gewoon het groeien van je baarmoeder. Vervelend gevoel, maar heel normaal Gefeliciteerd trouwens!
ja das idd erg vervelend. ik had daarbij ook nog eens behoorlijk last van nattigheid dus constant naar de wc. maar het zit er nog gezond en wel
Hier het zelfde zeker tot week 8 gehad. Dacht elke keer dit gaat mis. Maar gelukkig nu 14 weken. Alles zit er nog en klachten zijn weg. Iedereen zegt hoort erbij. Dus zou me niet te druk maken. Geniet ervan
Ja hier ook gehad! Bij de tweede ik wel meer en langer dan bij de eerste. Was volgens verloskundige ook normaal.
Ik had dit ook, het kan je erg onzeker maken... Maar bij mij hoorde het erbij, heb dit zelfs met vlagen tot een week of 15 gehad.
ik had dit ook heel erg in het begin, tot 8 weken ongeveer. met elk krampje rende ik weer naar de wc om te kijken of ik geen bloed verloor. gefeliciteerd met je zwangerschap
Gefeliciteerd! Dat gaat inderdaad gewoon weer over �� Ik had het ook. Het maakt je enorm onzeker vond ik wel.
Hier hoorde dat er ook echt bij, zeker tot 20 weken last van gehad. Heel vervelend, maar niks om je zorgen over te maken
Ik had met beide zwangerschappen ook menstruatiepijn... Het kwam en het ging weer.. Niets om je zorgen over te maken, maar wel vervelend voor jou natuurlijk.. Zolang je geen bloed verliest... Zou ik lekker gaan genieten van je zwangerschap!
Ook ik had er in het begin erg last van. Eigenlijk heb ik het nu alleen nog maar een paar keer per dag een minuutje of wat. Maar het maakt je zo onzeker... Was blij om te lezen op het forum (en op verloskundige sites) dat het gewoon normaal rekken van je baarmoeder is.
Ik had dit ook aan het begin. Heeft tot ongeveer 8 weken bij mij geduurd. Ook voelde het aan alsof er een baksteen op me buik lag zo'n zwaar gevoel maar hoort er allemaal bij. Ik snap wel dat dit je onzeker kan maken hoor, dat had k ook want alles is nieuw wat je voelt. Zelfs nu bij ieder dingetje of pijntje wat nieuw is maak ik me soms nog wel eens ongerust.