Hoi meiden! Mijn zoontje was gisteren 3 maanden oud, wat gaat het snel Ik heb hem 7 weken bv gegeven (incl afbouwen naar kv) en toen hij 9 weken oud was ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden. Wat snel! Het heeft zo'n 2 weken aangehouden. Nu is dat exact 4 weken geleden dat ik dus ongesteld geworden ben en ik zit dus te wachten op de 2e ongi. Voor mijn zwangerschap had ik cycli van 27 dagen, je kon er echt bijna je horloge op gelijk zetten, soms echt creepy. Dus ik verwacht eigenlijk wel dat mijn lichaam de draad weer snel oppikt, tenminste dat hoop ik. Ik neem geen anticonceptie meer (voorheen de pil, gestopt eind september 2011) omdat ik me eigenlijk heel lekker in me vel voel nu. Ik ben dus niet van plan nog de pil te nemen, ook omdat een tweede best welkom is ook al is het ongepland. Mijn vraag is dus eigenlijk hoe lang het bij jullie heeft geduurd voordat je cyclus weer dezelfde regelmaat kende als voorheen. Niet dat ik me zorgen maak, maar het is wel makkelijk als je weet wanneer je gaat bloeden, want dan ben je voorbereid. Nu heb ik er dus geen flauw benul van.
Ik werd voor het eerst na 3,5 maand weer ongesteld. Had maar een week BV gegeven dus niet noemigswaardig. Eigenlijk na die 3,5 maand ongeveer wel dezelfde cyclus van 35 dagen gehad. En maar 3x ongesteld geweest en toen weer zwanger van nummer 2 nu 25 weken alweer. Had dezelfde gedachten als jij
Ik heb het zelfde "probleem". ik ben op 14 februari bevallen van mijn mooie meisje. Na ongeveer 6 weken werd ik ongesteld. Dit is weggebleven ot de dag van vandaag. Mijn dochterje is al 3 maanden en 1 week oud! heb al 2x een zwangerschaps test gedaan omdat ik nu bijna 6 weken na de eerste menstruatie nogsteeds niet ongesteld ben geworden! Ik voel wel beetje vreemde krampjes onder in me buik en ik heb dit al 2 weken!! Wanneer komt het nou??? Of ben ik weer zwanger en moentik opnieuw een test doen???
Hier na 5 weken al weer ongesteld Daarna al netjes weer na 4 weken, dus mijn cyclus aardig weer op de rit als ik het volgende week weer ongi word. Dan netjes aan de pil.
ik ben ook 3 maanden geleden bevallen en nog steeds geen menstruatie te bekennen. duur te lang ik geef geen borstvoeding.
Na een bevalling is je lijf van de leg... Bij de een duurt t halfjaar voor de eerste menstruatie en bij de ander is t gelijk na 4 weken. Bij de een is t gelijk stabiel en bij de ander is stabiliteit in de cyclus ver te zoeken... Ontzwageren duurt tenslotte ook nog eens 9 maanden he meiden Als je t niet vertrouwt is een zwangerschapstest natuurlijk geen overbodige luxe...alles staat nog zo ver open dat je "extra vruchtbaar" genoemd wordt...
Ik ben wel weer ongi geworden, oef zeg Na 33 dagen waren ze daar dan eindelijk weer, haha nooit zo blij geweest om ongi te zijn Nu was het een zoals voor de zwangerschap, slechts 6 dagen ongesteld, niet al heftig, en met wat bruinverlies dan ook gestopt. Ben weer aan het tempen gegaan om mijn cyclus weer te leren kennen, want het is toch wel anders hé. Voorheen had ik nooit het eiwitachtige witverlies, en nu altijd als mijn ei moet springen. Ook is mijn temp wat van slag, maar dat zal wel weer stabiliseren, babysteps Oh, extra vruchtbaar, dat wist ik niet, goed om weten