Wij zijn net begonnen voor een 2e kindje nu ben ik benieuwd: Hoelang duurde het voordat je zwanger was van de 2e?
Hier bij het eerste 7 maanden en voor 2de een jaar, ben nu 10 weken zwanger en ons 2 de is exact dezelfde datum uitgerekend als eerste Nu over het algemeen hoor ik bij de meeste mensen wel zeggen dat een 2 de sneller is dan eerst gedacht!
Hier de eerste door de pil heen, tweede in de eerste echte ronde (drie rondes van de pil af) en de derde ook weer niet gepland.. Tja.. Erg veel geluk wat dat betreft en niet bepaald gemiddeld.
M 4e ronde. Maar ronde 1 duurde 6 maanden... T 3e ronde. S direct raak na verwijderen spiraal. Meisje kwam voor eerste ongesteldheid (gaf bv)
Bij ons duurde het voor de eerste 2 jaar en 7 iui's en 3 mnd na de bevalling was ik weer zwanger Was niet gepland maar wel heel welkom, zijn er dol gelukkig mee! En 6 dgn na de eerste verjaardag van mn dochter uitgeteld
De 2e kwam nogal onverwacht, ik was binnen 6mnd na de 1e alweer zwanger. Verder kan ik wel zeggen dat wij vrij vlot zwanger worden, we zijn beide erg vruchtbaar.
Bij mijn dochter (goed) zwanger na een jaar (2 miskramen gehad met 11 en 10 weken) en bij de 2e zwanger na 7 maanden (geen miskramen). Zit dadelijk 25 maanden tussen
Meteen na het verwijderen van m'n spiraaltje. Niet ongesteld geweest. Zit straks 27 maanden tussen m'n meiden.
Hoi iedereen, Ik raakte zwanger van de 2e toen onze dochter ongeveer 7 maanden was. Ik ben nu 24 weken zwanger en mijn dochter is nu ruim een jaar (zij is geboren op 13-5-2012) zij schelen straks ongeveer 1 jaar en 4 maanden
Eerste 9 maanden na het stoppen met de pil. Tweede in de eerste ronde raak! Niet verwacht, maar wel ontzettend leuk!!
Van mijn eerste in een keer Nu met de 2de zijn we niet echt mee bezig geweest maar ik ben na het stoppen van de prikpil maar 3x ongesteld geworden en toen was het raak
Van de eerste was ik in de eerste ronde zwanger. Toen we voor de tweede gingen was het ook weer de eerste ronde raak, maar dit eindigde helaas in een mk. Eerste menstruatie afgewacht en er daarna weer voor gegaan en weer gelijk zwanger. Ben nu 23 wk zwanger van de 2e.
Wij zijn allebei kennelijk erg vruchtbaar, want zowel van de eerste als de baby onderweg, waren we in ronde 1 zwanger!! Ze schelen straks 25 maanden, een mooie verschil vinden wij.