hallo, ik ben nu net zwanger van de 2de. bij de eerste ben ik onder behandeling geweest bij de gyneacoloog. in eerste instantie omdat we maar niet zwanger werden. Ik ben tijdens de lopende onderzoeken toch spontaan zwanger geworden. toen liep ik automatisch bij het ziekenhuis. ook heb ik 2 keer een bloeding gehad tijdens de zwangerschap, heel vaak een blaasontsteking en had ik overgewicht (111kg bij 1.68 cm). ik middels ben ik dus zwanger van de 2de. Is het dan logisch dat ik weer bij de gyneacoloog onder behandeling ben? ik ben inmiddels veel afgevallen. ik weeg nu 89 kilo. mijn zwangerschap is nu wel weer begonnen met bruinverlies. en om heel eerlijk te zijn zou ik het heel fijn vinden om weer bij de gyneacoloog onder behandeling te zijn.
Volgens mij loop je dan gewoon weer op het ziekenhuis. Maar 100% zeker weten doe ik het niet. Gefeliciteerd in ieder geval met je 2e wondertje
he ik heb ook op het laatst bij de gyn gelopen en heb nu weer een afspraak gemaakt bij de gyn.... Ik wil ook liever naar het zk maar ben benieuwd wat ze gaan zeggen!!! Ik zou gewoon een afpraak maken en je kirgt dan ook gelijk een echo...
Cindy, heb jij een verwijzing via de huisarts of heb je gewoon naar het ziekenhuis gebeld? En gezegd dat je een afspraak wilde omdat je met de eerste ook bij de gyn was? Ben zo bang dat ze zeggen dat het niet mag... maar ik trek ook de onzekerheid niet tot de 9 weken omdat ik bruinverlies heb gehad. Dacht vanmorgen weer even maar kon het niet goed zien en was helemaal in paniek. . Ik vind de onzekerheid zo moeilijk.
Volgens mij kan je gewoon de afspraak maken hoor. Desnoods leg je het verhaal toch even uit? Hier ook bij de gyn, wel overgedragen aan de VK in het ziekenhuis.. maar bij een tweede zou ik het weer zo willen hoor Zeker omdat ik toch niet thuis mag bevallen, nu niet en over 5 jaar nog niet
Ik heb gewoon het zk gebeld en een afspraak gemaakt...ze vroegen ook nergens heen. Heb gezegd dat ik bij de eerste ook met medische indicatie moest bevallen en nu dus weer zwanger was....
Ik had het zh gebeld omdat ik halverwege de zwangerschap onder de gyn viel. Hun zeiden dat ik gewoon mijn vk moest bellen van mijn eerste zwangerschap en dat kun wel kunnen beslissen of ik alsnog naar de gyn toe moet....