bij de 1ste onder behandeling van gyn , bij de 2de dan ook?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door madelief78, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    hallo,

ik ben nu net zwanger van de 2de.
    bij de eerste ben ik onder behandeling geweest bij de gyneacoloog. in eerste instantie omdat we maar niet zwanger werden. Ik ben tijdens de lopende onderzoeken toch spontaan zwanger geworden. toen liep ik automatisch bij het ziekenhuis. ook heb ik 2 keer een bloeding gehad tijdens de zwangerschap, heel vaak een blaasontsteking en had ik overgewicht (111kg bij 1.68 cm).
    ik middels ben ik dus zwanger van de 2de.
    Is het dan logisch dat ik weer bij de gyneacoloog onder behandeling ben? ik ben inmiddels veel afgevallen. ik weeg nu 89 kilo. mijn zwangerschap is nu wel weer begonnen met bruinverlies.
    en om heel eerlijk te zijn zou ik het heel fijn vinden om weer bij de gyneacoloog onder behandeling te zijn.

2. made

made Bekend lid

5 jan 2010
    735
    0
    0
    verkoopster in een lederwaren winkel
    ergens in noord holland
    Volgens mij loop je dan gewoon weer op het ziekenhuis.
    Maar 100% zeker weten doe ik het niet.
    Gefeliciteerd in ieder geval met je 2e wondertje

3. Alita

Alita Niet meer actief

he ik heb ook op het laatst bij de gyn gelopen en heb nu weer een afspraak gemaakt bij de gyn....
    Ik wil ook liever naar het zk maar ben benieuwd wat ze gaan zeggen!!!
    Ik zou gewoon een afpraak maken en je kirgt dan ook gelijk een echo...

4. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    Cindy, heb jij een verwijzing via de huisarts of heb je gewoon naar het ziekenhuis gebeld? En gezegd dat je een afspraak wilde omdat je met de eerste ook bij de gyn was? Ben zo bang dat ze zeggen dat het niet mag... maar ik trek ook de onzekerheid niet tot de 9 weken omdat ik bruinverlies heb gehad. Dacht vanmorgen weer even maar kon het niet goed zien en was helemaal in paniek. . Ik vind de onzekerheid zo moeilijk.

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    het mag maar hoeft niet.

6. madelief78

madelief78 Bekend lid

26 feb 2009
    561
    63
    28
    kun je dan gewoon een afspraak maken of moet ik een verwijzing hebben van de huisarts?

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Volgens mij kan je gewoon de afspraak maken hoor. Desnoods leg je het verhaal toch even uit?

Hier ook bij de gyn, wel overgedragen aan de VK in het ziekenhuis.. maar bij een tweede zou ik het weer zo willen hoor :) Zeker omdat ik toch niet thuis mag bevallen, nu niet en over 5 jaar nog niet :)

8. Alita

Alita Niet meer actief

Ik heb gewoon het zk gebeld en een afspraak gemaakt...ze vroegen ook nergens heen. Heb gezegd dat ik bij de eerste ook met medische indicatie moest bevallen en nu dus weer zwanger was....

9. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Ik had het zh gebeld omdat ik halverwege de zwangerschap onder de gyn viel.
    Hun zeiden dat ik gewoon mijn vk moest bellen van mijn eerste zwangerschap en dat kun wel kunnen beslissen of ik alsnog naar de gyn toe moet....

Deel Deze Pagina