druk zijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ccwomen, 1 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Misschien een hele domme vraag, maar kan je kindje straks erg druk worden als het straks geboren is, doordat ik zelf druk bent?
    Iedereen zegt telkens tegen mij je bent veel te druk met alles...
    Ben van mezelf op zich wel druk maar nu niet drukker als anders voor mijn idee maar de mensen om me heen zeggen van wel...
    Heb soms wel wat stress doordat we bezig zijn met de koop van een huis en verkoop van ons eigen huis, maar goed!
    Dus vandaar mijn (domme)? vraag.... :D

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Nee dat denk ik niet. Ik was heel rustig en had een heel druk kindje in mijn buik en nu ook een best druk peutertje. Bij mij was er dus geen verband.

3. Ramoontje79

Ramoontje79 Bekend lid

3 aug 2008
    719
    0
    0
    Vlak bij den Bosch
    Nou ik denk niet dat dat is, maar als je zelf nogal gestresst overkomt als de kleiner er is, dan kan het zijn dat je kleine dat merkt en ook tegendraads gaan doen!Ik had dat bv bij het voeden, nam er niet de tijd voor en dacht telkens"schiet toch op want ik moet nog dit of dat doen"en daarin tegen werd mijn zoontje erg onrustig en tegendraads....

4. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ik lees net dat jullie bezig zijn met huis verkopen en kopen dat is idd stressig!
    wij hebben nu 1 jaar en twee maanden 2 huizen. we hadden een andere gekocht omdat we die goedkoop konden krijgen en ze hadden ons verteld dat we ons eigen zomaar kwijt zouden zijn dus durfden we het aan. nu zijn we dus een dik jaar verder ik ben nu 7 weken zwanger en nog steeds twee huizen. ook best wel stressig maar ik maak me er niet druk om de situatie word er echt niet beter van. we hebben de huizen allebei op 1 loon genomen maar toch als ik straks minder ga werken dan word het toch wel krapjes! we hopen nog steeds dat het snel verkocht word maar ja meer dan hopen kunnen we niet!

ik hoop voor jullie dat alles snel achter de rug is als jullie wel willen verhuizen! ;)

en ik denk niet dat dat met elkaar te maken heeft. mijn vriendin en haar vriend zijn allebei druk maar hebben 1 heel druk meisje en een heel rustig meisje dus denk niet dat het er mee te maken heeft. mar goed het krijgt altijd trekjes van jou en je partner het is notabene iets van jullie tweeen ;)

5. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Oh gelukkig dat t geen invloed heeft! hihi
    Ohh vervelend dat je nog steeds met 2 huizen zit!bah!
    Ons huis is al verkocht binnen een week al gelukkig maar dan no0g blijft t allemaal stressen pfff maar heb me voorgenomen om er niet zoveel aan te denken ik zie t allemaal wel! en hopen 1 mei naar ons nieuwe huis te verhuizen!
    Succes met jullie huizen verkoop!

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mijn moeder had het er wel over dat toen ze zwanger van mij was ik op een bepaald moment druk was in de buik en na de bevalling was ik rond die tijd altijd drukker. Maar andersom? ik heb geen idee eigenlijk. Ik denk dat dat meer met de opvoeding te maken zou hebben. Asl je druk bent bij je kind word je kind dat ook veel sneller natuurlijk

7. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja zou kunnen mijn moeder is echt giga druk maar ik ben rustig en mijn zus is ook giga druk. zelfde opvoeding gehad! dus ik weet het niet hoe en wat.
    mijn vader kan ook heel rustig zijn. dus ja ik denk je bent rustig of je bent druk het kan 1 van die twee zijn. ik weet niet of je dat wle of niet van je ouders mee krijgt.

Deel Deze Pagina