wie heeft dit ook weleens gedaan en is het uitgekomen? ik was van de week bij mijn moeder, en die zei ineens van he we kunnen wel kijken of het een jongetje of meisje word. ze pakte een naald en een eind draad. en hield hem boven haar eigen hand...........en het draaide ........een meisje dus........dat is mijn zus. ze deed het nog een keer en ja hoor de naald draaide nog eens............dat ben ik dan dus. en toen deed de naald niets meer. dat klopt want mijn zus en ik zijn met zijn tweeen. toen deed ze het bij mij......... eerst ging de naald heen en weer........ dat klopt dat is mijn zoontje, toen deed ze het nog eens, en toen ging de naald draaien............. ik had van een paar paranomale kennisen in het begin van mijn zwangerschap al gehoord dat het een meisje zou worden.........en nu dit..... ook met resustaat een meisje. nou ik ben benieuwd..........moet nog 10 weken wachten tot ik het echt zeker weet............... hebben meer mensen dit gedaan en is het ook uitgekomen? ben best wel benieuwd eigenlijk.......
Hoi Hoi, Mijn moeder en mijn tante hebben dit ook bij zichzelf gedaan en het klopte precies! Ik heb het ook bij mij laten doen en de uitkomst was : jongetje, meisje, jongetje. Ik heb me hier ook laten pendelen door Sonja en haar uitkomst is dat mijn eerste ook een jongetje zal worden! Of dat nou allemaal toeval is weet ik niet..maar oooooooooooooh ik hoop zo dat ik er binnenkort zelf mag achterkomen! Liefs Jaslynn
nou ik zal voor je duimen meid...... als dat zo gependeld is, dan zullen die kindjes toch een keer moeten komen hihi
ja ik heb het zelfs een paar keer gedaan in mijn leven, met schoonfamilie, en elke keer krijg ik dezelfde uitslag, 4meisjes, jongen, meisje, jongen, nou wie had ook echt gedacht dat ik 4 meiden achter elkaar zou krijgen, en toch zijn ze er nu, pas heb ik het weergedaan en weer 4 meisjes, jongen, meisje, jongen dus nu zou je toch wel denken he....dat het nu een jongetje is!
ik heb iemand voor me laten pendelen en die pendel zei dat het een meisje werd, nou dat klopt dus... En ik heb iemand laten pendelen voor op welke datum ik zou gaan bevallen, maar ik ben ingeleidt, dus geen idee of het geklopt zou hebben... Maar bij een hoop andere bij de juli-mama's klopte de gependelde datum om te bevallen niet, bij niemand niet trouwens!
Dat wordt dan inderdaad eens tijd ja hihi..Als de pendel van Sonja uitkomt..ooh en ik heb er echt geen bezwaar op tegen ..dan zou oktober mijn maand moeten worden..we zullen zien!
sweetangel100...het moet even gezegd worden hoor..wat heb jíj een mooooie baby zeg! Jullie hebben goed werk verricht
WAUWIE..... ik zie dat je 24 bent, en al 4 meiden hebt en nu weer zwanger van .....waarschijnlijk een jongen............nou meid, petje af hoor. echt knap.......... mijn schoonmoeder was ook nog vrij jong toen ze al 4 kinderen had, nou ik heb er nog maar eentje en 1 op komst. maar ik vraag me soms af hoe ze dat voormekaar kreeg allemaal................. super hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoi hoi, over het pendelen, wij hebben dit ook weleens gedaan, oa mijn schoonzusje waar de pendel zodra hij boven haar hand werd gehouden stil kwam te hangen!!!!! zou dus betekenen dat zij geen kinderen zou krijgen!!!! heeft dit nl altijd..... ze heeft nu een meisje dusss.... mss is het ook wel zo dat je er in moet geloven voor het werkt.. we zullen allemaal zien gr saskia
ik ;heb me hier laten pendelen en dat werd een meisje................ zelf was er een buur die deed het ook bij me met draad en naald en dat werd de eerste een jongen............... 23 sept ga ik heen voor 3d echo we zullen zien..................... ik meld het wel haha
Ik heb dat ook een keer gedaan, bij mij kwam eruit dat ik 2 kinderen zou krijgen eerst een meid en daarna een jongen.... maarre, dit is de eerste en het is toch echt een jongen!!
ik heb het ook eens gedaan met naald en draad! Bij mij ging het eerst heen en weer, wat een jongen betekent en dan ging het nog eens een rondje draaien, een meisje dus!! 2 kindjes lijkt me super!! Ik heb mijn kaarten eens laten leggen en die mevrouw deed bij mij ook de voorspelling met naald en draad en zei ook een jongen eerst! Maar zij zag dan niet direct een 2de! Ik ben zo vreselijk benieuwd. Ik heb al lang het gevoel dat het een jongen is, mijn man ook, zijn vader ook en mijn moeder ook! Sonja zei een meisje! Dus de spanning blijft!! Nog even wachten! Groetjes
Nog iets! Is het niet zo dat er een verschil is in de beweging en de betekenis als je zwanger of niet zwanger bent? Weet niet meer juist maar is het als je niet zwanger bent niet zo dat dan een meisje heen en weer gaat en een jongen een rondje is? Heb ik mij ergens eens laten vertellen!
hihihihihi... ik heb het even bij mij zelf gedaan en 2x maal een meid en dat klopt de 3e keer is een jongen! dus ik ben benieuwd... 4 okt weet ik het ( uitgebreide echo) heb het een paar keer gedaan kijken of het niet veranderd maar echt na 3x staat hij stil!!! 2x meid 1x jongen :-D
volgens de pendels krijg ik 7 ik ben nu van deze 5de kapot joh hahaha, laten we er maar van uit gaan dat pendelen uit de tijd stamt dat er geen voorbehoedsmiddelen waren....
Maarre..vraagje, hoe stel je de vraag precies dan? vraag je edere keer opnieuw of je nog een kindje krijgt en zoja wat het geslacht is, of laat je de pendel gewoon boven je hand hangen?
Hallo ! Wij weten niet of we een jongen of meisje verwachten, maar ik word toch wel langzamerhand heel nieuwsgierig dus probeer al dit soort dingen uit ... Volgens deze manier van pendelen verwachten wij nu een meisje en krijgen we als tweede kindje een jongetje. Je kunt ook op deze manier "pendelen" maar dan met een ring met emotionele waarde boven je buik. Van voor naar achteren is een meid, van links naar rechts is een jongen. Ook hier kom ik uit op een meid. Poppemieke heeft voor mij gependeld en is zeker dat het een meid is. Volgens de Chinese kalender verwachten we ook een meisje. De hartslag van ons kleintje was de laatste keer 130 ... mijn VK riep toen heel spontaan: "Dan is het een jongetje !" Ik twijfel dus best wel ... en dan te bedenken dat ik een envelop met drie foto's in huis heb waar op staat wat het zal worden, en die is nog steeds dichtgeplakt ! Nog hooguit 5 weken en dan weten we het zeker ! Ik vind het zo spannend ! Groetjes, Nikki F
Ik heb zelf gependeld met een naald en draad en daar kwam een meisje uit. Mijn moeder heeft met mij gependeld met een ketting van mij boven mijn hand en daar kwam heel duidelijk een meisje uit. Iemand van dit forum heeft ook gependeld voor mij en daar komt ook een meisje uit. Volgens de Chinese geslachtskalender en de berekening van de Inca's zou ik ook een meisje krijgen. Ben nu wel héél erg benieuwd of het echt waar is! We moeten nog 4,5 maand wachten...