Hallo Dames, Ik ben een aantal dagen geleden erachter gekomen dat ik zwanger ben. Ik weet niet waarom maar ik ben bang dat er iets mis gaat. Misschien komt dat ook bij andere dames voor, maar ik heb het heel erg. Ik zit ook met best veel vragen, misschien kunnen de ervaren dames onders ons mij misschien wel helpen. Ten eerste wanneer moet ik een afspraak met de verloskundige maken? Ik weet niet precies wanneer mijn laatste dag vd menstruatie was. Ik heb begrepen dat er een bepaalde echo gemaakt moet worden om de uitgerekende datum vast te stellen. Ten tweede ben ik op dit moment basis verzekerd bij de Agis. Is het verstandig om een aanvullende verzekering af te sluiten? Ik ben nog nooit in aanraking geweest met de ha, dus weet eerlijk gezegd neit wat er allemaal in de basispakket zit. Ten derde, mag ik savonds op mijn buik liggen of moet ik toch liever op mijn zij liggen? SOrry dat het zo een lang verhaal is geworden. Groetjes, Alina
Allereerst; gefeliciteerd met je zwangerschap! Die onzekerheid hoort er ECHT bij en dat hebben heel veel meiden die net zwanger zijn. Ik had het ook. Je ziet nog niks, je voelt niks, alleen de test zegt het... Maar probeer er toch van te genieten hoor, want het gaat echt heel hard! Je kunt zodra je weet dat je zwanger bent bellen met de vk om een afspraak te maken. Over de verzekering; even goed nakijken wat je allemaal in je pakket hebt, en evt. even met Agis bellen wat je het beste kunt doen. Succes, enne, genieten he! Groetjes, Daan
Gefeliciteerd met je zwangerschap, Denk toch dat we die angst allemaal hebben gehad hoor, dus je bent echt niet de enige die dat heeft gehad. Misschien omdat we het zo graag willen.....worden we zo bang. Als je na een tijdje voelt dat het echt wel goed zit dan relax je ook meer. Het begin is het engst. Maar ik had bijv. na een aantal weken dat ik zeker wist dat het wel goed zat. Als je straks wat verder bent en je bent eraan gewend misschien dat je dan minder bang bent. Heel veel succes en geniet er toch maar van.
Die angst heb ik ook heel sterk, en met mij velen! Dit is mijn eerste zwangerschap en ik kan het ook pas geloven wanneer ik iets gezien of gehoord heb. Heb ook nog veel ongeloof.. Bang dat het niet goed zal gaan. Heel herkenbaar dus!
ja het is heel normaal dat je dat heb ik heb het ook gehad ten 2 het is idd verstandig om een ander pakket te nemen heb ik ook moeten doen zit ook bij agis ten derde van harte en geniet er van liefs kimmie
Ik heb et ook hoor! Bij ieder krampje ben ik geneigd naar de wc te rennen om te kijken of ik toch niet ongesteld geworden ben. Gelukkig lees ik hier dat ik niet de enige ben....