Weet niet helemaal zeker of dit op de goede plaats staat. Anders sorry. Voor een collega die volgende maand met zwangerschapsverlof gaat ben ik een kraammand aan het maken. Iedereen van ons team doet hier een kadootje in. Nu mag ik vanuit het management ook nog een gezamenlijk kado er in doen van ongeveer €100,- Wat zouden jullie heel leuk/handig vinden om te krijgen voor dit bedrag?
Misschien heel raar maar bij ons op werk vragen we altijd gewoon aan iemand of er nog wensen zijn. Iedereen weet toch dat de traditie is om een kraamcadeaumand te krijgen en dan kan je maar beter gewoon iets geven waarvan je heel zeker weet dat diegene er blij mee is
Ik zou dan echt heel blij zijn met een tegoedbon! Bijvoorbeeld van de Prenatal. Dan kan ze zelf iets uitkiezen wat ze nog echt nodig heeft of leuk vindt. Bijvoorbeeld straks een gedeelte van bijvoorbeeld de buggy of een kinderstoel, maar je kan er ook gewoon kleertjes en speelgoed kopen..
Ik zou niet zo snel een tegoedbon doen dan ben je verplicht om het bij dat bedrijf te besteden. Een mooie koekadeken of de puckababy 4 seizoenen is inderdaad wel een heeel mooi cadeau vind ik.
Is ook een mooi kado, maar ik vind de factoren als heeft ze dit al, weet je het geslacht en mss vind diegene het juist heel leuk om geen roze/blauwe gender gerelateerde te krijgen.
Je hebt wel gelijk met je vorige post inderdaad zou dan inderdaad ook hier voor kiezen. Dan hebben mama en papa ook nog is de keus om iets voor hunzelf te doen in plaats van voor de baby.
Precies. Sommige hebben bijvoorbeeld dubbel salaris en alles al tip top aangeschaft en doen juist iets voor zichzelf. Of het is een 2e kindje en alles is al aanwezig. Vvv kan ook een weekendje weg of voor een etentje gebruikt worden
Zou inderdaad voor zo’n groot bedrag tegoedbonnen doen. Ik zou dus zelf helemaal niet enthousiast worden van zo’n puckababy. Of een koeka deken.
Een bon van prenatal idd. Wij hebben ook zo'n grote bon gehad en we hebben er uiteindelijk een groep1 autostoel en buggy van gekocht
Wij hebben destijds op het werk voor dat bedrag zo'n coole retro loopwagen gekocht. Was mijn collega héél blij mee.