ik heb een redelijk pittige baan,ben eigen ondernemer, wat soms nogal wat stess met zich meebrengt. Zo ook afgelopen woensdag en vandaag. en deze dagen had ik voor het eerst ook een klein beetje bruinige afscheiding, en een wat branderig gevoel van onderen. zijn dat eventuele voorbode op een miskraam, als ik me te druk blijf maken, of heeft dat niet zoveel met elkaar te maken? Mijn moeder vertelde dat het verstandig is om dit weekend lekker te blijven liggen, is daar iets van waar of zijn dat fabeltjes uit de jaren zestig
Hoi Sjoisken, datje in hjet begin even wat rustig aan moet doen klopt weel. Je lichaam is met een enorme verandering beziog en dat vergt energie van je ilchaam en geest, dus is rust een aanrader. Je moet verder natuurlijk wel gewoon blijven werken, maar je zult in de loop van de zwangerschap wel merken dat je vaker wat druppeltjes (oud) bloedverlies kunt hebben. als je een drukke dag hebt gehad, als je moeizame ontlasting had, als je een blaasontsteking hebt, als je gemeenschap hebt gehad, of zomaar. Het kan dus nu ook heel goed bij de zwangerschap horen en is er dus gewoon een heel klein vaatje geknapt. Zekerheid krijg je nooit helaas, maar doe het inderdad even wat rustiger aan. Breng wel even je ('gewassen') urine naar de huisarts morgen, wellicht hebj e een blaasontsteking. Daar kun je in de zwangerschap ook een beetje een raar gevoel van in je buik hebben. Groetjes Brigitte