Ik ben morgen 13 weken en 4 dagen zwanger. Nou kan deze mevrouw het waarschijnlijk op dit termijn al zeggen wat het wordt. Wie is daar ook geweest en heeft ze het goed gehad? En bij welk termijn? Mijn nub zegt overigens meisje op precies 13 weken dus ben benieuwd!
Ik moet morgen om half 6 in lommel staan alleen ben dan nog 13 weken 4 dagen. Vroeg me dus af of meer mensen dat hier zo vroeg daar gedaan hebben
Volgens mij hebben meer meiden daar een echo laten maken met dat termijn. Ik ben er geen voorstander van om het zo vroeg te doen, maar dat is mijn mening ,) Verl plezier vandaag.
Vind het erg vroeg, Zijn idd meer meiden die er zijn geweest rond dat termijn (moet wel zeggen over het algemeen heb ik er duidelijke potty shots gezien) Blijft vroeg, Veel plezier
Het is wat vroeg, wij hebben een echo in Lommel laten doen bij 14w4d. Nog steeds vroeg, maar ze had het helemaal goed Ik vind haar heel goed, en als ze het niet zeker weet, zal ze het ook niet zeggen.
Mijn buurvrouw heeft het ook laten doen met 13 weken precies. Toen twijfelde ze en moest ze een aantal dagen later nog eens terug komen, maar toen kon ze het duidelijk zien en ze had het goed. Als ik de verhalen zo hoor, heeft die mevrouw het eigenlijk altijd bij het juiste eind?
wij zijn ook in lommel geweest, maar wel pas met 15 wkn en 4 dgn maar ze had het wel goed. als ze het niet zeker weet zal ze dat er ook bij zeggen. Ik denk dat als iemand het met deze termijn kan zien dat zij het is. Veel plezier dus
Bedankt! Ik wacht sowieso met het vertellen tot 3 september dan heb ik nog een echo met 16 weken. Maar kon niet wachten om te kijken wat zij zou zeggen! Hoor ook over het algemeen dat ze het altijd goed heeft
Wij zijn geweest met 14 weken en 2 dagen denk ik ze was er 100% zeker een meisje en de gyn zei dinsdag dat ze dachtndat het een meisje was dus het klopte!
Ik ben afgelopen woensdag bij haar geweest met 13w1d... en als ik jouw foto zie ben ik er net als marita zeker van dat het bij ons een jongen is. Zal eens kijken of ik de mijne kan plaatsen
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Als ik het goed gedaan heb, is dat mijn foto!