Even een vraagje of dit herkenbaar is voor andere mama's! Mijn zoontje is nu ruim 22 maanden en slaapt de laatste 4 weken echt ineens ontzettend veel. De klok 12 uur rond en in de middag nog zeker 3-4 uur. Dat was voorheen nog maar krap anderhalf uur. Maar als hij dan uit bed komt ziet hij er alsnog uit alsof hij doodmoe is! Soort van roodachtige wallen onder de ogen en ook rode kringen onder de ogen. Hij is een week of 2 wel flink verkouden geweest maar daar is hij prima van opgeknapt. Verder eet hij ook prima en is vrolijk en speelt gewoon lief. Maar die ogen! Alsof hij amper slaapt!! Herkennen sommige mama's dit? Zou hij dan toch iets onder de leden hebben? Of mss een groeispurtje ofzo?
Hier heeft mijn zoontje ook wel van die rode oogleden en wallen, maar hij is dan ook ontzettend blond met een heel lichte huid, dus dan zie je dat gewoon beter.
Onze dochter (ook blond) heeft dat de laatste paar weken ook. Er sluimerd een verkoudheidje maar het zet niet door. Ze slaapt niet meer dan normaal. Ik denk dat er toch een virusje onder de leden zit. Ze had het trouwens ook toen ze ijzer tekort had, toen sliep ze wel veel meer. Misschien is dat het probleem bij je zoontje wel. Vraag eens bij de huisarts of ze zijn ijzergehalte voor de zekerheid willen controleren.
mijn dochtertje heeft t ook heel erg wallen onder de ogen en kringen er om heen ze slaapt ook van 19:30 tot 7 / 8 uur en tussen de middag van 13:00 tot 16:00 bij haar zijn ze onderzoeken aant doen eerst dachten ze dat ze een gluten allergie had maar dat had ze niet. nu heeft ze een hart ruisje en dat zijn ze nu eerst aant onderzoeken ze krijgt de 11de een echo dus wij moeten daar eerst op wachten voor ze verder onderzoeken doen gr