Mijn eerste zoontje schopte heel hard. Mijn tweede zoontje was groter en steviger dan de eerste maar hij sliep de meeste tijd. Ben zelfs nog 2x naar de gyn gerend omdat ik hem niet gevoeld had. Hij schopte ook nauwelijks. Hij schoof alleen maar door mijn buik. Nu ben ik in verwachting van een meisje en ik voel haar echt letterlijk de hele dag door. Ik word er 's nachts wakker van. Zij schopt volgens mij nog harder dan mijn eerste.
mijn dochter schopte mij zelfs blauw, had blauwe plekken op mijn buik. En nu nog ze heeft sterke benen.
Mijn meisje trapt er al vanaf 16 weken flink op los.. Had niet verwAcht dat ze zo hard konden beuken haha
Niet zo zeer harder, maar de kleine meid is wel veel drukker in de buik dan mijn zoontje was. Moet wel zeggen, dat de placenta dit keer ook aan de achterkant ligt.
geen verschil! beide waren kickboksers (bij beide placenta achter) en deze kleine meid doet ook niet onder, ondanks placenta boven/voor
Met elke zwangerschap wordt het heftiger bij mij! Eerste was een jongen, tweede een meid, deze houd ik nog even stil
Ik voel mijn zoontje nu wel meer/duidelijker dan mijn dochter rond dit termijn...maar of dat nu al wat zegt.
Mijn zoontje was ontzettend druk in de buik! Bijna geen moment dat k m niet voelde. Meisje zou ik niet weten hihi