Hoi meiden, ik heb een irritant probleem. Deze week hebben mijn man en ik 2 keer geprobeerd sex te hebben maar we moesten allebei de keren stoppen omdat ik steken/kramp in mijn onderbuik kreeg. Echt niet fijn. Kussens onder mijn buik helpen ook niet. Iemand een idee wat dit is/wat ik er aan kan doen? Oja ik ben 6 maanden zwanger. Groetjes Debby
als het niet prettig voelt om sex te hebben zou ik eht gewoon effe niet doen en wachten tot het wel weer prettig voelt het kan zijn dat je onbewust protesteert
Pijn is een signaal, dus niet doen! Misschien ben je onbewust gespannen? Er zijn ook andere manieren dan penetratie om elkaar lief te hebben en te verwennen, toch?
ja meiden jullie hebben wel gelijk. We hebben ook al een hele tijd heel weinig sex, maar deze week had ik echt wel zin. Mijn man wil het nu liever ook niet meer omdat hij bang is hij mij pijn doet. Verschillende standjes is wel lastig, want mijn buik zit ook enorm in de weg. Nou ja anders maar even een tijdje niet.
het enige standje wat enigzins bevredigend is voor de vrouw en veilig ook is lepeltje lepeltje maar ik moet eerlijk zeggen dat vond ik ook niet echt fijn destijds