ik ben nu 29 weken zwanger en heb al een aantal weken erg pijn in mijn buik bij het fietsen. jullie toevallig ook? soms bij het wandelen ook trouwens. net of mijn buik uit mekaar knapt haha
Ik heb ook gewoon nog ver gefietst. Als ik stevig moet trappen merk ik het wel aan me buik. Maar denk dat dat de spieren zijn.Is alleen maar gezond, ook als je baarmoederspieren weer wat geraind worden.. Lopen gaat ook nog. Soms wel dat ik mijn buik voel, maar dat is niet erg.. Denk iK!
ik had met lopen heel erg net of er een baksteen onderin me buik zat en me helebuik deed dan zeer zijn die bande en spieren die dan spannen zei de vk toen dus zal geen kwaad kunne
Ik krijg van t fietsen vooral last van mn stuit.. Ik laat de fiets lekker in de schuur staan.. Nu is de fiets hier niet een veelgebruikt vervoersmiddel.. We wonen een 6 km van een buurtsuper af en verder heb ik in t dorpje hier niks te zoeken..
Ik heb met fietsen enorme last van mijn kruis Dat zal wel komen omdat alles gevoeliger is. Maar leuk is het niet...
als je buik echt heel strak wordt is het waarschijnlijk een harde buik. (zo klinkt je omschrijving wel een beetje). Meestal doet dit niet echt pijn maar voelt het wel heel ongemakkelijk. Harde buiken krijg je meestal door teveel inspanning en is een teken dat je wat rustiger aan moet doen.