drukke baby in de buik = drukke baby uit de buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door waxinelichtje, 11 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

C was druk in mijn buik en nu nog steeds.
    Deze baby is een stukje rustiger al lijkt hij/zij met de dag drukker te worden.

2. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    hier wel in ieder geval, ze kan gewoon niet stilzitten, altijd druk met van alles en nog wat. kan ook niet op schoot zitten, gaat ze meteen wurmen

3. Tatum80

Tatum80 Bekend lid

15 feb 2013
    719
    60
    28
    Mijn zoontje was ook heel druk in de buik en er uit zo mogelijk nog drukker haha.
    Deze baby voel ik nog niet maar op de echo's wil hij/zij niet stilliggen...ben benieuwd hoe dat gaat ;)

4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.708
    113
    Hier klopt het zeker. Druktemaker in mijn buik en kan nu niet stilzitten.

5. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn oudste was heel druk in mijn buik en druk buiten de buik. Nu is ze bijna 9 en 'gewoon', dus niet heel druk maar ook niet super rustig.
    Vooral slapen het eerste half jaar van haar leven was lastig.

Jongste was in mijn buik heel erg rustig, maar buiten de buik best druk. Ook ondernemend, tijgerde met 5,5 maand al de woonkamer door en over een hoge drempel naar buiten ;)
    Ze is nu bijna 7 en een beetje net als de oudste.
    Slapen als baby was de eerste maanden lastig, maar dat kwam doordat ze heftige reflux had. Toen ze een sonde kreeg en geen last meer van reflux had, sliep ze een stuk beter maar nog wel met gebruiksaanwijzing ;)

6. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Mijn dochter was heel rustig in mijn buik. En nu ook een rustig meisje. De rustig kan spelen, boekjes lezen of lekker m bij je kan kruipen om te knuffelen.

Deze zwangerschap is totaal. Anders. Ik voel ons meisje vaak en veel. Smorgens smiddags savonds maakt niet uit. Ze maakt duidelujk dat ze er is. Kleine druktemaker.
    Ben benieuwd of dat uit de buik ook zo is. Nog eeb paar maandjes wachten.

7. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een drukke meid! Ben benieuwd!

8. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Hier klopt het in ieder geval wel.
    Tijdens de zwangerschap was mijn dochter de nieuwste karate kid. Heel druk, de VK verbaasde zich er iedere keer weer over haha. Ze lag nooit stil.

Nu is dat nog steeds. Zodra ze wakker is dan is ze in beweging. Rustig zitten is geen optie bij haar.

9. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Hier ook drukke beeb. Druk mannetje

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hier klopt het iig niet. Dochter was heel rustig in de buik, telt nu voor 10. Zoontje was ontzettend druk in de buik maar is, tot nu toe, een rustig manneke.

11. Shinestar31

21 apr 2016
    92
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hier ging het op!

12. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik herken hun beweging wel. Mijn oudste bewoog niet superveel, maar wel altijd groots. Dus zijn voet kon ik echt van buitenaf herkennen. Mijn middelste was altijd aan het friemelen. Bijna nooit stil, maar niet zulke grote bewegingen. De tweede is veel drukker dan de eerste, maar als de eerste gaat bewegen, dan ook alle kanten op.
    Deze laatste is wat minder peilbaar. Ze was een beetje tussen de twee jongens in.

13. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Het zal vast een fabel zijn, en toeval dat het bij mij klopt tot nu toe :). Mijn meiden waren in de buik druktemakers en dat zijn het nu nog. Nummer 3 is ook weer lekker beweeglijk nu, dus ik ben benieuwd.

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hier klopt het!

De oudste erg rustig in mijn buik, en is een kat uit de boom kijker. De jongste deed 24/7 salto's voor mijn gevoel, en zit nu ook amper stil, is heel ondernemend.

15. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Mijn dochtertje was ook een druktemaker in de buik. Nu ze bijna 2 jaar is nog steeds!
    Ze kan geen moment stilzitten

16. Miekiej88

Miekiej88 Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.262
    0
    36
    Gelderland
    Mijn dochter was erg actief in de buik. Daarbuiten ook wel maar echt niet overdreven. Is nu 1 jaar en een actief meisje maar in gedrag wel rustig.

Deel Deze Pagina