laatste trimester en meer zin in eten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sjouk, 23 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjouk

sjouk Lid

22 jun 2007
    80
    0
    0
    groningen
    Hoi,

Nu ik in de laatste trimester van mn zwangerschap zit heb ik ook meer zin in eten.
    Als ik klaar ben met het avondeten heb ik een uurtje later alweer zin in iets.
    Komt dit anderen bekend voor?
    Ik wil die laatste drie maanden niet nog vele kilo's aankomen.
    Wat doen jullie hiertegen?Gewoon negeren?

2. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Haha ik herken het precies. Ik kan ook de hele dagen eten, maar blijkbaar is dat normaal zei mijn VK. Alleen je moet wel zorgen dat je niet alleen maar ongezonde dingen eet. ik heb bv dat ik sinds een tijd verslaafd ben aan elstar appels. Andere appels hoef ik niet.. Slaat nergens op hoor, maar ook beschuit en ontbijtkoek ben ik sinds kort verslaafd aan.
    Dus het hoort er echt bij.

Succes

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb het ook!

4. Niet meer actief

Ja, ik eet me eigen ook helemaal kapot, haha.
    Komt geen eind aan.
    Eerst avond eten, en daarna gaat er bijna een hele Vianetta doorheen...

5. Niet meer actief

en heb trouwens niet eens honger :eek:

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    bij Daan had ik dat ook heel erg aan het einde. en het was beschuit met zwarteessen jam :) hoe ik erop kwam potte jam gingen er aan het einde doorheen.

7. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Alles wat je 's avonds eet, loop je er meestal niet meer af.
    Dus als je echt niet veel meer groeien wilt, moet je het eten toch maar ietsje beperken, als het lukt. Of neem anders iets waar niet veel caloriën in zitten. Maarja, misschien heb je ook wel zoiets van: whatever......!
    Dan eet je gewoon lekker door! :D

8. Niet meer actief

Nou, ik weeg al erg weinig voor mezelf, voor de zwangerschap 50 kilo, nu 64 kilo, dus ik blijf nog wel ff zo eten.
    Want de vk vind dat ik ondergewicht heb :eek:

Maar ja, nooit zwaar gewogen :p
    Dus ik vreet me eigen wel kapot hier hoor, hihihi

9. MamaSon

MamaSon Niet meer actief

Ik heb al de hele zwangerschap dat ik direct na het avondeten aan het snoepen ga, met grote voorkeur voor chocolade in welke vorm dan ook! Als het op is (zoals nu) dan zit ik de snoepjes van mijn dochter op te eten :confused: Soms komt ze 's avonds laat ineens naar beneden en dan zit moeders daar met haar snoepies hihi :oops:

Heb enkele weken het kunnen vervangen door veel thee te drinken, maar helaas werkt dat niet meer.

Ik accepteer het en snoep gewoon lekker en zie wel met hoeveel meergewicht ik eindig. Zit nu op 18 kilo totaal met nog een week of 5 te gaan...

10. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Heb juist de laatste tijd niet echt meer trek in eten.
    Na 2 boterhammen zit ik al hartstikke vol

11. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik kan ook de hele dag wel eten nu... heb dat sinds 2 weken! hihi

12. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    bij mij ios het ook begonnen maar het is wel dat ik echt honger heb en niet gewoon zin heb in iets.

mijn oplossing is een appel in heel kleine stukjes snijden en in een commetje doen en daar aan beginnen te knabbelen zo duurt het even voor hij op is en heb ik geen honger meer;

ik ontbijt ook heel uitgebreid en de lunch ook maar toch blijft die honger tussendoor.
    had ergens gelezen dat het lichaam vet wil opslaan voor tijdens de borstvoeding en er dus daarom om vraagt...

heb vetreserve genoeg hoor.

13. Niet meer actief

ik nog niet, dus moet nog even kweken :p

14. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ja hier ook! Ik neem meestal om acht uur (gtst) even een kopje thee en een koek en dan na negen uur nog een stukje brood om het wat gezond te houden. Anders slaap ik echt niet!
    En ik kan de hele dag ook wel eten. Ik eet voornamelijk maar boterhammen. Desondanks al wel 15 kilo aangekomen in totaal.
    Ik eet niet veel chips of vettigheid dus daar kan het niet aan liggen.
    Je lichaam zal het wel nodig hebben ofzo!
    Appels vind ik ook wel lekker, vind de Elstar sowieso het lekkerste. En bananen eet ik ook regelmatig, maar ook al voordat ik zwanger was.

15. Mamani

Mamani Lid

2 dec 2007
    97
    0
    6
    Ik heb het eigenlijk de hele zwangerschap veel meer trek, heb nu ook elke moment wel trek in iets. Ik eet nu ook eigenlijk hele dag door en zo gaat ook met snoepen, niet dat het goed is maar ik kan het gewoon niet laten. Wat me wel is opgevallen dat ik laatste weken ook haast niks meer aankom terwijl ik toch zoveel eet, me verloskundige zegt dat je juist de laatste weken minder aankomt. Ik denk dat nu de baby grote happen van mee eet haha. Maak je geen zorgen over de kilo´s.

groetjes

16. Niet meer actief

Ja Nikki, ik eet ook altijd Elstar, heerlijk!
    Soms wil ik ook nog wel eens uitschieten naar een zak chips, maar voornamelijk eet ik erg veel appels de laatste tijd.

Ik snoep ook niet veel, of vet eten kan ik ook niet altijd hebben, maar eens in de 3 weken gaat er wel een pizza-tje in hoor ;)

En ben ook al 10 kilo aangekomen ongeveer :D

Deel Deze Pagina