Hadden jullie al heel lang voorweeën? Of ging het eerst een beetje rommelen een aantal dagen? Of begon het gewoon en zette het meteen door? Begon de bevalling 's nachts of overdag? Kindje 's nachts of overdag geboren? Ik koppel er maar weer even een polletje aan. (als het goed is meerder antwoorden mogelijk)
3 weken voor weeen en ineens boem echte weeen om de 4 minuten. Ik wist dit is echt en binnen 4.5 uur was ons kleine vriendje er.
Tja, 3 bevallingen, dus ook 3 verschillende verhalen . Heb de pol ingevuld voor mijn 2e kindje, omdat ik zag dat jij ook voor 2e keer gaat bevallen. Nr 1: 0,0 rommelen, opeens bevalling 's nachts begonnen (3:00 uur), baby overdag geboren (7:17 uur). Nr 2: klein beetje rommelen (vage nachtelijke (menstruatie)pijntjes, maar geen weeen) vanaf week 36, de dag van bevalling wel onregelmatig wat weeen en opeens zette het door (16:00 uur), baby zo goed als overdag geboren (18:27 uur). Nr 3: 0,0 rommelen, opeens gebroken vliezen in avond (20:00 uur) en 2 uur later weeen en zetten meteen door, baby zo goed als overdag geboren (5:59 uur).
Mijn bevalling begon - 's nachts - met gebroken vliezen - en zette meteen door Mijn kind werd overdag geboren. Ben benieuwd hoe het een tweede keer gaat verlopen
Bij de eerste verloor ik de slijmprop. Vanaf dat moment de voorweeën die steeds heftiger werden tot aan de bevalling twee dagen later. Hij is in de ochtend geboren. Bij de tweede braken mijn vliezen in de avond en in de nacht is ze geboren. Geen gerommel (lang) van tevoren dus.
Mijn optie staat er niet bij: Ingeleid ( met 2cm ontsluiting), zonder rommelen vn te voren. Overdag geboren
Bij de eerste braken uit het niets mijn vliezen en was binnen een aantal uur mijn zoontje er. Bij de tweede had ik al weken voorweeen voor mijn vliezen braken en de bevalling echt begon..
Ik had overdag wel rugpijn maar om nou te zeggen dat ik dacht dat het wat betekende.. Nee, gaf het de schuld aan de zware buik. Snachts om 02.00u begonnen de weeën, gelijk om de 5 minuten. Om 05.00u om de 3 minuten, uiteindelijk om 17.05 geboren
Hier rommelde het al een paar dagen. Toen moest ik voor controle naar de vk en omdat ik nerveus was zei ze dat ze wel even wilde voelen of er al wat gebeurde daar beneden Bleek ik al 2 cm ontsluiting te hebben.Ze heeft me toen gestript en de rest van de dag had ik last van kramp en toen is het 's nachts voor mijn gevoel pas echt begonnen, maar toen de vk na een uurtje kwam bleek ik al op 7 cm te zitten Heel apart dus allemaal ze zeggen dat je weeën wel herkent tov het voorwerk, maar ik heb dat zelf anders ervaren
Ik had al 8 weken weeën waarbij ik niet alleen voorweeën had maar ook echte weeën, had al 3,5 cm ontsluiting toen de bevalling eindelijk ging doorzetten.
Ik werd 's nachts rond 3 uur wakker van milde weeën, direct regelmatig om de 8 minuten. Zo rond 10 uur 's ochtends werden ze krachtiger, kwamen ze om de 5 minuten en had ik 2/3 cm ontsluiting. Om 15.00 uur 's middags is de kleine geboren.
Verloor met 38.2 weken wat druppels, niks aan de hand. 39 weken bij Vk, 0,5 cm maar.... 39.2 weken om 03:00 snachts begin buikpijn. 04:00 om de 2/3 min rugweeen.... 20:34 is Siem geboren en al die tijd rug weeën. 13:00 kwam de ruggeprik pas... 07:00 1-2 cm 10:30 3 cm 15:00 5 cm vliezen gebroken 16:30 weeeen nemen af, weeenopwekkers 17:00 5 cm 18:30 8-9 cm 19:45 10 cm en starten met persen
Om 4 uur wakker geworden en naar de wc om te 'poepen'. Meerdere malen heen en weer gelopen, 6:19 (ik zat achter de laptop dus weet dat tijdstip tot op de minuut haha ) weer naar wc, opeens pats en overal water, zo'n 10-20 minuten later was ze er.
Mijn vliezen braken zonder voortekens te hebben gehad. 15 min later zat ik al te puffen.. 3 uur later volledige ontsluiting.. Bij de tweede die dag lichte kraampjes, bijna te verwaarlozen, eindelijk had ik ook eens voorweeen, dacht ik.. Niet het idee dat dat al weeën waren. Snachts braken de vliezen een beetje, en 15 min later zat ik weer te puffen.. 3 uur later volledige ontsluiting.
Bij beiden totaal geen voorwerk gehad De eerste begon s nachts met gebroken vliezen, weeen kwamen daarna op gang. 9 uur later is hij overdag geboren. Bij de tweede braken ook s nachts mijn vliezen, de weeen begonnen direct en 3 uur later is hij s nachts geboren.
Mn vliezen braken overdag, 24 uur later werd ik ingeleid (geen weeën daarvoor dus) en nog weer 26 uur daarna was de kleine er!
bij mijn eerste had ik woensdagavond om 22:00 de eerste weeen dat ging de hele nacht door donderdagochtend om 10 uur naar ziekenhuis gegaan en donderdagmiddag om 17:28 is onze dochter geboren ( 4 keer persen ) bij de tweede begonnen de weeen zaterdagochtend 04:00 en dat ging door tot zaterdagmiddag en om 17:16 is onze tweede dochter geboren ( 6 keer persen ) heerlijk thuis bevallen bij beide meiden zijn trouwens vlak voor geboorte mijn vliezen doorgeprikt. dus ben benieuwd hoe het nu bij de derde gaat verlopen whahaha
De eerste was ingeleid en duurde ruim 9 uur. Ze is laat op de avond geboren. Tweede dochter wilde graag naar buiten en dat duurde van het begin tot het eind een uurtje